Hoi iedereen, Een tijdje geleden heb ik de spiraal eruit laten halen omdat we eigenlijk aan periodieke onthouding zouden doen. Maar zodra t spiraal eruit was, toch besloten het gewoon af en toe met en af en toe zonder condoom te doen. Ik houd mn cyclus dus ook niet nauwkeurig bij. Wel was de laatste dag van mn menstruatie ergens tussen 9 en 13 februari. Nu waren we er dus eigenlijk niet echt mee bezig. Maar nu ben ik sinds 23 feb de hele dag licht misselijk (ik heb bij mn vorige zwangerschap HG gehad). Maar dit zou natuurlijk een te vroeg symptoom zijn van zwangerschap. Dus ik liet het voor wat het was. Toen kreeg ik van 1 t/m 3 maart bruinig bloedverlies. Niet veel. Vooral met afvegen of een paar drupjes in mn slipje. Sindsdien heb ik wat menstruatieachtige krampjes en is mn baarmoedermond erg gevoelig tijdens de seks. Ik heb vanmorgen getest met kr 2v5 maar nog niks. Nu zou ik ook nog minimaal 4 dagen voor mn NOD zitten (precieze nod weet Ik niet). Dus wat vroeg om te testen. Vorige zwangerschappen testte ik erg licht op NOD 30 min na het afnemen van de test. Iemand dezelfde klachten? Of die ook nog de laatste paar dagen haar geduld op de proef moet stellen? Liefs!
Ik herken je klachten niet van een zwangerschap. Misselijkheid kan ook van de progesteron komen, als je 23 feb misselijk was en het zou van hcg komen ( wat mijninwaarschijnkijk lijkt gezien je cyclus ) dan had je nu al wat op je test moeten zien . Toen ik zwanger was had ik geen klachten. Bij deleten dat ik niet zwanger was had ik wel klachten. Ik denk dat er weinig opzit dan afwachten. Nb pin je niet teveel op je nod. Je weet niet wanneer je eisprong immers was ( dit om teleurstelling te voorkomen) Succes
Ik weet dat de misselijkheid niet van de hcg kan komen (had ik er ook bijgezet). Ik Was, door mijn ervaring met HG, gaan denken aan een zwangerschap. Maar zocht er toch niks achter doordat het wat vroeg zou zijn aangezien ik rond die tijd eerder mn eisprong zou hebben. Ik heb geen idee waarneer mn nod is. Ik verwacht dat het rond 9 t/m 13 maart zal zijn. Het is inderdaad afwachten. Maar ik dacht misschien herkent iemand zich in die bloeding en die krampen en gevoelige baarmoeder. Het is inderdaad dus nog even afwachten.
Ik zie trouwens dat ik in mn openingsbericht de laatste dag van mn menstruatie....heb geschreven. Het moet zijn: De eerste dag van mijn laatste menstruatie ligt tussen 9 en 13 februari.