Hallo dames. Totaal geen ervaring dus vraag het hier maar Op een internetsite heb ik artikelen gezien die deels hier te koop zijn maar dan bv 5-10 euro duurder. Als ik daar bestel inclusief laten verzenden scheelt het nog best wat. Maar moet ik rekeninghouden met invoerrecht of weet iemand hoe dit in zijn werk gaat? Want als er nog bv 50 euro bovenop zou komen zou ik het wel erg veel vinden.
oo okee, was het een domme vraag?? dankje wel! zouden er nog eventueel andere kosten bij kunnen komen?
character-online ken je die webwinkel? nog even een domme vraag hoor.. blijft de wisselkoers van de pond en de euro een beetje gelijk of kan dat (veel) schelen per dag?
Nee, nooit van gehoord. De koers blijft redelijk gelijk op t moment, echt gunstig is hij niet in ieder geval.
Nee heb wel eens begrepen dat de koers een stuk beterder ervoor stond. Maar wat ze in een nederlandse webwinkel ervoor vragen scheelt een berg, dus voor mij is het wel gunstig Bedankt voor de antwoorden.. Zou ik het ook als ik het deze week besteld met 8 december kunnen hebben of zou het langer duren?
Ja dat moet zeker lukken, ik verstuur met UPS en dat duurt 2 dagen, Royal mail doet er hooguit een week over. Wat wil je kopen? Misschien weet ik nog ergens waar het nog goedkoper is.
Argos heeft veel in de aanbieding maar die verzenden weer niet naar Nederland. Zelfde met Toys R us. Amazon heeft wel een aantal aanbiedingen, misschen daar eens kijken? En anders die site, denk dat het wel goed zit hoor