Eisprong en menstruatie overslaan?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Imke1978, Jan 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Imke1978

Imke1978 Lid

Oct 5, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Heeft iemand ervaring met het overslaan van een eisprong en menstruatie na een miskraam? De ovulatietesten werden maar niet positief, alleen heb ik twee dagen niet kunnen testen (ik was niet thuis en de staafjes vergeten mee te nemen, hoe onhandig...). Normaal gesproken heb ik het idee dat ik 10 dagen na mijn eisprong ongesteld word (afgegaan op cervix slijm, dit is pas mijn eerste keer met ovulatietesten) en heb ik een cyclus van 28-30 dagen. Inmiddels zit ik op dag 34 en heb ik een negatieve test, maar geen menstruatie. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

2. nyke

nyke Niet meer actief

Als je nog veel hcg in je lichaam hebt na de miskraam.. zal je nog geen eisprong krijgen (aldus mijn gynaecoloog) het kan dan dat je toch gewoon ongesteld gaat worden, maar het kan ook dat je cyclus langer zal zijn en je een latere eiprong zal krijgen (als je hcg gezakt is) ;)
    Zelf had ik een hoog hcg en geen eisprong ;) een cyclus later was er gelukkig wel weer een eisprong :)

3. Imke1978

Imke1978 Lid

Oct 5, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Dank je voor je reactie! Ik heb geen HCG meer in mijn lichaam, dus dat kan het niet zijn. Ik vrees dat mijn lichaam toch nog wat van slag is. Er kunnen waarschijnlijk zoveel oorzaken zijn, maar het zou zo fijn zijn als mijn lijf weer "gewoon" werkt......

Share This Page