Bruinverlies voor menstruatie na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Smikkel, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smikkel

Smikkel Actief lid

25 mrt 2011
    207
    1
    18
    NULL
    NULL
    Half maart is bij mij een curettage uitgevoerd ivm MA. En bijna een week later ben ik weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis omdat ik half leegbloedde en hevige buikpijn had. Na onderzoek bleek dit door een infectie te komen. (mijn eigen vermoeden is dat er ook nog een restje zat, maar dit konden ze op de echo toen niet zien)
    Twee weken na laatste ziekenhuisopname was het vloeien over en heb ik ook direct een eisprong gehad en ben ook keurig weer ongesteld geworden.

Mijn probleem is nu eigenlijk dat ik sinds MA / curettage ongeveer 3/4 dagen voor menstruatie bruin/roze verlies heb. En dan begint de echte menstruatie. Dit was zo bij de vorige (eerste) menstruatie en morgen moet ik weer ongesteld worden maar vanaf afgelopen dinsdag heb ik weer last van bruinverlies (het is niet veel, maar wel duidelijk te zien) En mijn cyclus is nu 31/32 dagen.

Voor alle toestanden had ik een cyclus van 27/28 dagen en had ik nooit last van bruinverlies voorafgaand aan menstruatie.

Dus mijn vraag is of iemand dit herkent en of dit normaal is?

Bij de nacontrole, 6 weken na curettage, bij de gynaecoloog was alles goed (echo gemaakt). Ze had een vermoeden van een vleesboom, maar die bleek er gelukkig toch niet te zijn, dus daaraan ligt het bruinverlies dan ook niet.

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

De oorzaak kan inderdaad een vleesboom zijn. Misschien moeten ze toch eens een hysteroscopie doen, want met echo missen ze veel hoor!

En wie weet zit er toch een restje dat voor dat bruin zorgt.

Het kan ook een progesterontekort zijn. Laat je daar eens op prikken na je menstruatie.

Suus

Deel Deze Pagina