Gepke wat goed dat je huisarts je zo serieus neemt! Mamasan als het me lukt zal ik dit weekend mijn mailwisseling even uitpluizen. Mijn echte naam en allerlei andere persoonlijke zaken moeten er even uitgefilterd worden. Het zijn sowieso wat bijlages (niet allemaal in even begrijpelijke taal ), ik pb je dan wel even hoe ik dat het beste kan sturen.
Gepke, Das goed nieuws dat je huisarts het serieus neemt! Ik ben echt ontzettend blij om dit te lezen. Hopelijk tref je nu ook een goede internist en kun je alles in gang zetten. Je hebt naar mijn idee het goede besluit genomen om eerst alles na te laten kijken, zo heb je tenminste goede waardes. Veel succes! Ennuh wil je ons op de hoogte houden? @Trees, fijn dat je dit wilt doen. Ik heb al wat reacties gehad dat de info die je nu al geplaatst had erg hulpzaam is bij dwarse artsen. Misschien is het makkelijk als ik je mijn prive mail geef? Laat het maar even weten en nogmaals bedankt!
Ik hou jullie op de hoogte. Hoop dat ik niet zo lang moet wchten voordat ik aan de beurt ben. groetjes gaby
Hallo, Op 28 oktober mag ik al naar de internist. Gelukkig dat ik zo snel kan. Ik ga naar dr groeneveld. Ik en erg benieuwd en hoop dta hij mij b12 spuiten voor gaat schrijven groetjes Gaby