Hoi, Ik heb vandaag de tiamo meegroeistoel gekocht maar ik begrijp die gordel niet! Heeft iemand deze stoel en weet je hoe die gordel werkt? Tiamo Wood Blank/Beuken Luxe | Tiamo Meegroeistoel | Baby-Dump
Is gewoon net als bij een autostoel. 1 tussen de benen, gordeltje over de heupjes en over de schoudertjes.
Hij zit bij het smalle gedeeltje van de rugleuning vast. De gordeltjes die over de schouders heen moeten lopen achterlangs en dan doe je ze door de openingen van de zitverkleiner/kussen. Ik heb hem zo zitten als op het voorbeeldje van marktpkaats Kinderstoel / peuterstoel Tiamo Prenatal zilver verstelbaar - Kinderstoelen - Marktplaats.nl .
Moeilijk te zien maar volgens mij zit hij zo goed? Heb je de schouderriempjes door dat gat van de stoel gehaald? Hier nog een voorbeeldje van marktplaats. 2e foto. Houten kinderstoel Tiamo - Kinderstoelen - Marktplaats.nl
Needat is het probleem,als ik ze door het gat doe zijn de riempjes veel te kort Straks is mijn vriend thuis, hopelijk vind hij het probleem
Het goede nieuws : volgens mij heb ik het gevonden Het slechte nieuws : denk dat ik de halve stoel weer moet gaan afbreken voor dat ene riempje
Hij staat in elkaar en goed. Wel bedankt damay77, zonder jou was het misschien nog niet gelukt. Als ik de stoel op Google intypte kreeg ik honderden foto's maar geen enkele waar die riempjes fatsoenlijk opstonden, door jou foto's is het gelukt.
Goh.. Dan heb ik al 3 jaar die riempjes verkeerd zitten, haha. Ik heb ze namelijk hetzelfde zitten als op je foto.. Niet door dat grote gat heen..
Hahaha, ja dat was hier ook de enige manier voor die riempjes lang genoeg te laten zijn om over de schoudertjes te doen maar ik had echt het idee dat dat niet kon kloppen want zo zit hij dan toch niet goed vast, kan toch naar voren vallen Na een uur lang google afgezocht te hebben en uiteindelijk die foto's van hier bekeek en nog 100 keer die stoel bekeken te hebben viel het kwartje! Heel die rugleuning van boven tot beneden moeten losschroeven (ik was zo trots dat ik dat ding in elkaar had gekregen:x) daarna die rugleuning van onderen door dat riempje heen gekregen en nu zit het goed Alleen die stikker met er nog af