wie heeft ervaring met bedrijf ista? verschikkelijk geschokken!

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ga nu maar meer gebruik maken van ons electrische kacheltje, zo'n ding vreet ook stroom maar dan ben je alsnog goedkoper uit als bij Ista.

Volgens mij is het ook niet mogelijk om een cvketel zomaar aan te sluiten op blokverwarming, aangezien dit 1 groot geheel is.

2. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Oh wat erg joh! Ik heb die takkedingen ook aan mijn kachel gehad in mijn vorige woning. Daar betaalde ik me ook een ongeluk terwijl ik iedere avond onder een dekentje op de bank zat om zo min mogelijk te stoken.
    Voor een klein appartementje is 500 euro echt NIET NORMAAL!!!

Ik hoop voor jullie dat je er een hele hoop van terug krijgt uiteindelijk! Misschien gewoon nog een keer radar of kassa inschakelen.

Sterkte!

3. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Je blijft bij het stoken van je elektrisch kacheltje toch met de 35% vaste kosten zitten, die je moet betalen, dus of je er per definitie zoveel mee opschiet....?

Als wij eigen cv's willen, dan moet er een pijpleiding aangelegd worden door het hele gebouw, voor de afvoer. Dat kost klauwen met geld, daarom zijn we nu al aan het reserveren binnen de VVE.

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    En heeft het zin om je huis beter te laten isoleren?

5. Giltje

Giltje Niet meer actief

maar als je zou verhuizen dan heb je dus geen ista meer?

6. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Dan heb je alleen invloed op de 65% variabele kosten. Maar als je buren het niet doen en nog steeds flinke rekeningen hebben, dan blijft de 35% vaste kosten ook behoorlijk hoog. Dus vraag me af of je deze investering eruit krijgt.
    Wij hebben dit jaar de proef op de som. Vorig jaar begin december hebben we kunststof kozijnen gekregen in de woon- en slaapkamer. In de woonkamer hebben we 293 eenheden minder verstookt. In de slaapkamer een stukje meer, maar dat komt door de geboorte van onze dochter, in januari en zij sliep bij ons op de slaapkamer.

7. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slecht hoor. En klagen bij de woningbouw? Nee, laat maar, ik weet het antwoord daar zelf al op.

Oh, ik vind dit echt heel slecht.

Deel Deze Pagina