Vorig weekend deed de wasmachine ineens niks meer! Ik denk nou, iets in de filter ofzo, Haal de was eruit, allemaal gaatjes erin! Kijk ik verder, zit er een gat in de trommel! Niet echt in de trommel zelf, maar zo een schotje heeft het begeven en dat heeft de gaten in mijn kleding veroorzaakt. Fijn! dan heb je het al niet zo uit je broek hangen, en komt dit er ook nog is ff bij... :x Ik heb ze een nogal geirriteerde mail gestuurd.. Ik heb 3 jaar geleden een wasmachine van jullie aangeschaft, en vandaag een compleet gat in de trommel! Uiteraard valt dat precies net buiten de garantie periode! Maar een gat in de trommel, dat moet toch ook niet normaal zijn?! Mja Ik heb even lekker kunnen klagen. Daar ik er vanuit ga dat er niks met mijn klacht gedaan wordt, aangezien mijn garantie van 2 jaar verlopen is.. Maar mij is wel duidelijk dat er geen indesit meer in mijn huis komt! Daar ik nu ook een trommel aan wasgoed mag gaan vergoeden doordat die trommel allemaal gaten heeft veroorzaakt in mijn kleding! Ik had mijn mail best wel iets netter kunnen opstellen, maar ik was er nogal klaar mee allemaal! Eerst door een ander staat me auto bij de sloop, en nu dit weer.. Kan er nou niks even een keertje goed gaan??
Ohh wat balen meis, ik zou ook flink over de zeik zijn als ik het zo mag zeggen. Ben benieuwd hoe ze er op reageren!
Heb al jaren een Indesit, en nog nooit problemen gehad. Niet met de machine en niet met de klantenservice
Kreeg ik mail terug... Had natuurlijk niet anders verwacht!: Geachte Mevrouw, Hiermede bevestigen wij de ontvangst van uw schrijven, waarvoor onze dank. Uiteraard zijn wij het met u eens dat u een bepaalde levensverwachting van uw wasmachine mag hebben, wat echter niet wil zeggen dat er geen defect kan optreden. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw wasmachine, doch gezien in de garantievoorwaarden onder 2 vermelde bepalingen op uw aankoopbewijs, kunnen wij niet overgaan tot enige vergoeding. Er geldt een garantietermijn van 2 jaar, ingaande op de datum vermeld op het aankoopbewijs, op eventuele materiaal- en/of constructiefouten van het apparaat. Indesit Company Nederland BV conformeert zich hiermee aan de Europese richtlijn m.b.t. garantie op consumentengoederen. Conform onze garantiebepalingen is Indesit Company niet aansprakelijk voor kosten, schade en/of gevolgen van welke aard ook die direct of indirect uit een defect, onoordeelkundig en/of gebruik voortvloeien alsmede uit het niet uitvoeren van onderhoud en/of gebruik van het apparaat op een andere wijze dan is beschreven in de gebruiksaanwijzing. Zie hiervoor ook de garantiebepalingen. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Indesit Company Nederland afd. Consumentenzaken. Maar je hebt toch een defect en een defect? Doe ik er nou schoenen in ofzo snap ik het nog... Maar nu....
Ik denk dat wanneer je een normale mail had gestuurd met daarin je probleem (zonder eisen te stellen) er misschien wel een heel goed voorstel van hun kant had kunnen komen. Ik heb dit merk niet, maar volgens mij hebben ze veel belang bij positieve reclame en is een reparatie of nieuwe machine voor hun heel rendabel. Maar ja, dat kun je nu waarschijnlijk wel vergeten. Luchtte het wel op?
Wij hadden ook deze wasmachine, veel problemen mee gehad. Steeds kleding stuk ( gaatjes in de kleding) Ze zeiden van ja dat ligt niet aan de wasmachine Nu een andere wasmachine en droger en geen problemen meer
mijn man heeft jaren als witgoed monteur gewerk en oa indesit daar begonnen ze niet eens aan kwa reaparaties omdat het gewoon bagger apperaten zijn. maar zo zijn er nog wel een aantal soorten zeg maar
Tja, nee eigenlijk niet echt.. Haha Maar ik heb ze net meteen geantwoord met de vraag als ik de reparatie kosten zou vergoeden of ze er nog iets mee kunnen? Mag aannemen dat een reparatie nog altijd goedkoper is dan een nieuwe wasmachine..
Heb al 6 jaar een Indesit wasmachine en heb er nog nooit problemen mee gehad. Mijn moeder heeft er ook 1 gehad die erg snel stuk ging... Schoonbroertje werkt bij een aardig groot witgoed concern en zegt ook koop nooit een indesit, oftewel "in de shit".
Wij hebben een Indesit machine gehad, een krijgertje, ik denk dat die uiteindelijk 15 jaar oud is geworden, nooit problemen mee gehad. Uiteindelijk hebben we een half jaar geleden een nieuwe gekocht, duur merk, en daar ging na drie maanden al iets kapot.
Uh, beetje kort door de bocht hoor, kan bij elke merk machine gebeuren. Mijn oude indesit heeft t 10 jr gedaan, tis dat ik een nieuwe variant wilde, want hij deed t nog prima. En huidige indesit ook no problemo. Tis lullig, maar had je ook bij een miele of zanussi kunnen gebeuren.
Ik heb ook indesit (indeshit hahaha). Maar tot noe *klopt af* nog geen probleem mee gehad, en heb 'm toch al ruim 8 jaar ofzo. Die kleding zou je misschien nog via je inboedelverzekering vergoed kunnen krijgen! Even bellen en NETJES en AARDIG vragen naar de mogelijkheden. Ze zullen je wasmachine niet vergoeden, maar wellicht wel de kleding. Succes!
Balen, dat alles tegelijk kapot gaat, maar ik denk dat je met een nettere mail meer had kunnen bereiken. Soms zijn bedrijven wel zo, dat ze ondanks de verlopen garantie toch je nog tegemoet willen komen, maar ik denk dat ze voor zo'n mail niet zoveel moeite meer voor je zullen doen. En zij kunnen er immers ook niks aan doen, als er eens een defect optreed bij hun product. Snap wel dat je flink baalt hoor, dat is vaak zo, dat als er eenmaal iets kapot gaat, alles achter elkaar kapot gaat. Hopelijk kan je een "betaalbare" nieuwe op de kop tikken. Succes ermee!
Het zal per persoon verschillen wat de ervaringen zijn. Mijn moeder heeft al jaren een indesit die het na 15 jaar begaf dus zij is er erg tevreden over. Ik heb een droger van Indesit en ben tot nu toe ook tevreden erover. Ik denk idd als je een nette vriendelijke mail had gestuurd dat ze misschien wel een aanbod hadden gedaan om een en ander te vergoeden. Wel flink balen van je kleding natuurlijk.
nou dat hoeft zeker niet. alleen al voorrijkosten is misschien al 40 euro. dan de reperatie plus onderdelen... kan lekker aantikken hoor
Wat vervelend zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je ontzettend baalt! Zelf wel goede ervaringen met Indesit (wasmachine draait al zo'n 9 jaar mee) en droger nu zo'n 4 jaar en nog nooit iets mee gehad.