Hallo, Ik ben 5 maanden terug bevallen van een lieve dochter en hierbij heb ik 4 liter bloed verloren en dus een bloedtransfusie gehad. Na de bevalling was ik erg slap, floradix gaan slikken en fero. Echter de afgelopen maanden ben ik continu verkouden, grieperig, heb ik de 5de ziekte gehad en nu een beginnende longontsteking. Ik ben t zo zat (mn werkgever ook trouwens, want echt gewerkt heb ik nog niet). Wie herkent dit en heeft goede tips?
jeetje puna 4 liter das echt veel, ik was anderhalf liter bloed verloren en moest op de ic , en daarna ook aan ijzertabletten en floradix. Wat vervelend dat je nog niet hersteld bent, ik heb het ook al vanaf dag 1 dat we thuis waren vanuit het ziekenhuis zat ik al bij de dokter en sindsdien ga ik elke week wel , heb telkens wel iets , heb dus helaas geen tips voor je . Maar probeer eerst aan je zelf te denken hoor werken komt echt nog wel
Ik herken het, ben ook continu ziek heb ik het idee, maar heb geen tips. Mijn meisje is nu 7 1/2 maand en heb me al 6x ziek gemeld op mn werk vanaf half augustus. Voor mn zwangerschap was ik nooit ziek! Ben gisteren bij de dokter geweest, bloed geprikt en nu is het afwachten. Meer zou ik ook niet weten.