Hallo iedereen, Nu vroeg ik mij eens af of de meiden die ook eens hebben laten pendelen ...of dat juist was? In ieder geval wil ik via deze weg ook eens de mensen bedanken die hun tijd en energie steken in het pendelen, thxxxxxxxxxx groetjes Julie xxxxxxxxx
Ik heb helaas nog geen ervaring hiermee om te kunnen zeggen of de pendel juist was maar wil wel graag diegene bedanken die er de moeite voor doen en de energie in steken! THANKS
Helaas,nog geen goede pendels.Er waren een hoop super meiden die via andere forums gependeld hadden.Echt super dat ze de tijd ervoor genomen hebben!Helaas zijn er al een heleboel maanden geweest waarin het 'raak' zou zijn volgens de pendels en nu staan er nog 2 pendels voor januari en februari 2007...En tja,nu dan flink overtijd.Zou leuk zijn als de waarheid er dan tussenin ligt!
Ik hoop dat ik deze maand kan zeggen dat mijn pendels juist waren... Ik heb bij mijn vorige zwangerschap ook een pendel gehad 5 maanden van tevoren en die kwam toen wel uit. Nog een paar daagjes (ongeduldig) wachten 8) x Nienke
mijn pendel was niet juist had er 2 voor oktober 1tje die in november zei nu zwanger maarwerd daarna wel zwanger maar aan de andere kant ben ik daarna wel zwanger geraakt in november dus eigenlijk wel een beetje goed en volgens een andere had ik pas in februarie zwanger geraakt maar ben het al ik moet zeggend at ik het wel erg leuk vind alleen jammer dat je je er onvbewust toch aan vast houd
Nou meiden, de verlossende uitslag... De pendels van Sonja en Marie waren bij mij.. JUIST! Ik heb vanochtend posi getest Ik ben helemaal in de wolken Nu nog kijken wie het geslacht juist had. Ik heb er eentje voor een jongen en een voor een meisje. Of zouden het er 2 zijn? Hihi! x Nienke
Bij mij klopte die niet. Ik zou in augustus zwanger worden van een zoon, maar ben dus in juli zwanger geworden van een kleine meid. Liefs Wendy
Ik heb vandaag voor mezelf gependeld... Nu maar kijken of het uitkomt. Dus ik kijk eerst ff of ik wel aanleg voor heb misschien dat ik dan wel voor iemand anders ga pendelen. Ik pendel met een naald aan een draad. Ja is rondjes draaien en nee heen en weer. Je houdt je linkerhand (je gevoelshand) met de bovenkant plat en haalt de naald heen en weer van boven naar beneden tussen je duim en wijsvinger. Daarna houdt je 'm boven je hand. Dus je vraagt of je zwanger word bijvoorbeeld in december of januari. En dan is ja cirkeltjes, heen en weer betekent nee. Dat moet je voor jezelf vast stellen van tevoren. Maar let op: het is meer voor de fun dus ga er niet dingen aan ontlenen! Ik denk dat iemand het beter voor zichzelf kan doen, het komt voort uit je eigen intuïtie. Maar ja ik heb het ook wel eens laten doen en toen is heel anders voorspeld. Dus of je het nu moet geloven, tsja... Je hebt altijd 50% kans dat het uitkomt he. Succes allemaal. groetjes Nikkie
wie pendelen er allemaal? enne.. wie wil dat een keer voor mij doen? lijkt me wel leuk, ben wel into dat soort dingen groetjes rens
wat men voor mij heeft gependeld is tot op heden nog nooit uitgekomen nikkie: pendelen voor je zelf is heel moeilijk , je beinvloed hem namelijk,dat had ik ook. en wat jij zegt van wat ja en nee is kan bij iedereen anders zijn. bij mij was ja verticaal slingeren,nee horizontaal slingeren en rondjes draaien was bij mij misschien. maar ik ben er mee gestopt ,het werd me allemaal ff teveel ook omdat we al zolang bezig zijn. ik heb nog een paar pendel uitslagen staan voor me zelf dus wie weet komen die nog uit
Mijn pendel voor een positieve test klopte (1e gelijk raak) of het een meisje mag worden is nog even afwachten...
Ja dat dacht ook al met het beïnvloeden.. Maar het beste is juist wel om het zelf te doen omdat het vanuit je eigen intuïtie werkt namelijk. Je moet dan proberen om niks te denken, dus niet te beïnvloeden. En een ieder pendelt op zijn eigen manier idd. Dus dat moet je voor jezelf ff uitvinden. Als de mijne al uitkomt laat ik dit nog even weten. Succes allemaal. grz Nikkie
Ik zie op dit forum veel teksten over pendelen. Hoe werkt dat nou? Hoe laat je dat doen enzo? Ik heb echt geen idee......
Hoi dames, ik heb een vraagje... wat is pendelen.. kan iemand dat aub uitleggen? en wie doet dat? ik wil ook wel eens. xxx Tamara