Heb ik mijn eisprong gemist?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door baby, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    HELLUPP? Kan iemand mij misschien helpen?

Ben vorige maand begonnen met ovulatietesten.
    Gemiddelde cyclus is 28 dagen.
    4 november ongi
    13 november begonnen met ovutesten
    17 november positieve test
    30 november weer ongi (cyclus 27 dagen)
    10 december weer begonnen met ovutesten, maar gelijk al een lichtstreepje en vanaf 10 december elke dag een lichtere streepje. Heb ik dan mijn eisprong al gemist? Is wel erg vroeg dan. Ik voelde op 11 december wel steken in mijn zij. Maar als ik hier het uit laat rekenen zou mijn eisprong pas later zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

2. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ik heb precies het zelfde als jij.. twee voorgaande maanden netjes op de 11e dag een positieve test. En nu nog niks, maar ik heb wel kramperig gevoel in mijn buik...

Pff vermoeiend he zo'n vrouwlijk lichaam...

Heb je ondertuusen al positief getest?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    En hoe was het met je slijm? Daar nog iets aan kunnen zien?

4. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik dacht al dat ik het deze ronde wel kon vergeten, dat ik mijn ei misschien al had gemist. Heb vandaag toch nog een nieuwe ovutest gedaan en ja hoor vandaag wordt het streepje weer donkerder. Ik snap er echt helemaal niks meer van. Hopelijk is de test morgen positief, dan heb ik deze maand misschien toch nog hoop.

5. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Ik merk dat ik vandaag en gisteren vrij nattig slijm heb. De dagen daarvoor was niet noemenswaardig... is dat een goed of slecht teken? Weet jij dat?

6. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Dat heb ik dus ook, volgens mij kan dat dus wel een teken zijn dat je eisprong er aan komt.
    Ik snap er ook helemaal niets meer van, waarom kan je lichaam niet gewoon duidelijker signalen geven, haha.

7. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Pff ja vrouwlijk lichaam is erg vermoeiend... Maar heb jij ook al een wat kramperig gevoel in je buik? ik had dat vanmorgen en begin van de middag. Maar nu is dat ook weer verdwenen.... Hopen dat ik morgen ook een positieve test heb. Blijven klussen dan maar he? hahaha

8. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Dat deed ik dus vorige maand ook, ik wou het zo graag dus hebben we elke dag geklust rond de eisprong. Maar volgens mij hoe vaker je het doet, hoe minder de kwaliteit van de zaadcellen. Ik dacht echt dat ik zwanger zou zijn, we zijn er al bijna twee jaar mee bezig. Heb mijn zus ook aangeraden om ovutesten te gebruiken, ze heeft 1 keer geklust na een positieve test en raad eens? Ja tuurlijk is zij zwanger, ben blij voor haar, maar ook tevens zo teleurgesteld in mezelf. Het is me toch allemaal wat.
    Ik zal ook voor je duimen dat je morgen een duidelijke positieve test hebt.

9. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    jeetje dat is idd dan wel even frustrating he? Tuurlijk gun je het je zus, maar stiekem gun je het jezelf ook. Ja toch? Heel logisch dat gevoel hoor! Zijn jullie al wel bij de HA geweest?
    Maar het onzekere gevoel ken ik wel. 3 jaar geleden na 3 maanden zwanger. Helaas is dat een miskraam geworden. Toen lange stop en nu in juni zijn we er weer voor gegaan. Maar tot op heden niks nakkes nada! :( Terwijl ik meerdere keren een positieve ovu test had en wel geklust heb in de periode... Af en toe word ik wel onrustig van hoor. Wat jij?

10. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Ik het begin was er helemaal niet mee bezig, ik dacht wel altijd even rond de NOD aan. Maar we willen het nu zo graag dat het pijn doet, en dan doet het zeker pijn als er in je omgeving alleen maar zwangere vrouwen rondlopen. Ik word er zeker onzeker van, maar ook bang om naar de HA te gaan, bang voor een slecht antwoord. Dit is de tweede keer dat ik de testen aan het gebruiken ben, heb tegen mezelf gezegd als het dit keer weer mis is dan word het echt tijd om naar de HA te gaan, hopelijk is het niet nodig.

Deel Deze Pagina