Hallo allemaal, Vanmorgen al om kwart over 6 opgestaan. was zo nieuwsgierig, kon gewoon niet meer slapen. Toen de test: deze werkt niet...balen! daarna maar flink wat water gedronken zodat ik weer n andere test kon doen; maar deze gaf helaas negatief aan. wat n telleurstelling!! ben er erg kapot van. Maar het rare is, ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, en er zijn ook nog steeds geen 'voortekenen' zeg maar dat ik ongesteld ga worden. heeft iemand hier ervaringen mee? Flink balen allemaal! niks aan te doen, vlogende ronde nieuwe kans hoop nik maar!
oja. ik bedoelde trouwens dat de dosering van Clomid alleen bij mij verhoogd zou worden als deze niet aansloeg. Bij mij gaan ze nou na 5 maanden verder kijken wat de volgende stap word, want de Clomid slaat wat dat betreft gelukkig wel goed aan.
@wendy, als je veel water drinkt maak je je urine minder geconcentreerd. Hierdoor vind de test weinig tot geen HCG. probeer 2 uur voor je gaat testen niet te drinken.. Dan is het geconcentreerd genoeg. @kara, euh nee wij hebben geen tussenpozen gehad, zijn steeds blijven proberen.. Maar het vorige ziekenhuis waar we liepen, die maakte een probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem is.. haha
Ik ga straks reageren ; internet doet hier lastig; valt hele tijd weg en zie het probleem niet meteen. Ben al hopen keren opnieuw begonnen aan mijn berichtje naar jullie maar, 't valt elke keer mee uit.... Straks nieuwe poging dus...! Liefs!
Hey, in het gevecht met het internet heeft gisteren het internet gewonnen. Blij dus dat ondertussen toch weer werkt; moderne techniek soms.... Wendy, ik hoop voor je dat je ondertussen een positieve test in handen hebt!! Kara, is niet naief; we hopen allemaal op een klein wondertje. Jammer genoeg kunnen we niet in onszelf kijken om te zien als alles wel gelopen is zoals het had moeten lopen. Ga Mel haar woorden overnemen uit het topic nieuwe clomiddames: moeten allemaal hoop houden! Hoop dat je gauw ongesteld bent, zodat je een nieuwe cyclus kan beginnen. Hoop zo hard voor je dat 't lukt! Succes meid! Duim voor je! Ik zit aan 50mg op dit moment; dank je! Geen idee; 't ene moment denk ik dat 't ons gelukt 't is, maar 't gros van de tijd zie ik 't eigenlijk niet zo positief... Ik hoop 't maar, wil die ontgoocheling niet dus ik hoop stiekem.... Heb last van allerhande steekjes en pijntjes in mijn onderbuik (doorgaans links, soms rechts) maar voor de rest... Niet echt. Gisteren leek mijn temperatuur gedaald en had ik ook echt ongesteldheidsbuikpijn, maar, ondertussen is die temperatuur toch weer hoog en ben ik niet ongesteld geworden. Afwachten..... Marg: werkt de conditie nog mee of begin je last te krijgen? Leuke avond nog!
He Fieneke, oo hier is dit topic gebleven, was het al kwijt! ik ben verder gaan praten bij het het andere clubje 'nieuwe clomiddames' gezellig daar inderdaad, bedankt voor de reclame! bedankt voor al je duimen, dat is zo lief! mijn duimen draaien ook voor jou. als ik het goed snap zit je zo rond je NOD? al een testmoment afgesproken met jezelf? jij bent toch ook voor een eerste kindje bezig? spannend hor.. heb je ook zo'n behoefte om er de hele dag over te praten en mijmeren..? zeker goed om af en toe inderdaad even die hoop weer te voelen!! moeten we zeker aan vasthouden, ook al lijkt het soms uitzichtloos. liefs
Hey Kara, dacht voor de zekerheid: maar even dubbel schrijven, maar, ga er ook vanuit dat we gewoon in het andere gezellige topic verderschrijven. Jij ook dank je voor het duimen!! Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet tot volgende week zondag. Heb de clomid om mijn cyclus korter te maken en, heb niet meteen een idee als dat gelukt is.... Indien wel zou ik eigenlijk nu al kunnen testen... HA zei dat als mijn cyclus weer boven de 32 dagen ging, ik opnieuw een afspraak moest maken. Dan zou mijn bloed opnieuw getest worden: als die test niet zo een leuk nieuws zou brengen, moet ik opnieuw aan de primolut en, aan clomid 100mg. Uitgaande van die 32 dagen, zou ik donderdag al kunnen testen, maar, mijn op en neergaande temperatuurcurve volgend, leek zondag me 't beste. Wij zijn inderdaad ook voor het 1ste kindje bezig. En, wil er liefst van al ook hele tijd over babbelen. Alleen, hebben afgesproken dat we 't aan niemand zouden vertellen. Babbel er dus continu hier en met mijn ventje over. Die laatste wordt er hier en daar jammer genoeg wel wat "nerveus" van: haalt dan aan dat ik er wat minder mee moet bezig zijn... Niet zo makkelijk.... Vrijdag had ik een dagje verlof; ben met een vriendin en haar dochtertje van 11 maanden gaan shoppen. Van de ene babywinkel naar de andere; dan is erover zwijgen al helemaal moeilijk! Herkenbaar bij jou? Die hoop klopt; deed me goed dat te lezen! Liefs!
Hallo allemaal! Ik heb voor deze maand toch echt mn hoop nu opgegeven.. vanmorgen getest: Negatief! echt super balen want had toch stiekem nog wel hoop. Alleen het rare is wel dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Ben er nu 3 dagen overheen. Zometeen werken, werk ook nig eens in de kinderopvang, dus dat word er allemaal niet makkelijker op. @ Fieneke en Kara: Ik wil het er het liefst ook heel de dag over kunnen praten. En mijn vriend zegt dan ook: Je moet er niet de hele tijd zo mee bezig zijn... Maar is toch wel echt moeilijk; bent er bijna 24/7 mee bezig. Is makkelijker gezegt dan gedaan..
Misschien is het inderdaad wat makkelijker als we allemaal op het andere topic aansluiten: clubje 'nieuwe clomiddames' anders schrijven we telkens dubbel.