Ik ben in het bezit van een cyste van 5 cm, overgehouden aan mijn laatste zwangerschap (MA met 12 wk, functionele cyste) Ik sta op de operatie lijst om 'm te laten verwijderen want hij gaat toch niet vanzelf!! Het schijnt dat deze cyste oiv verstoorde hormonen mijn baarmoederslijmvlies afbreekt, weet iemand hier iets over????? Ik zou graag van jullie willen weten of jullie ervaring hebben met een cyste, hoe het bij jullie ging, of je geopereerd bent wat de gevolgen zijn enz.... Wie kan mij helpen??
Heey, ik heb in nov. een dermoid (?) cyste gehad van 10 cm. Naar mijn weten breken ze niet het barmoederslijmvlies af, maar goed alles kan. Ik had er licht positieve testen door! Bij mij was de cyste gevuld met een deel vocht en een deel vet. Door dat vet konden ze helaas geen kijkoperatie doen, dus volledig onder het mes.. Maar dat is bij jou hopelijk anders!! Wat bedoel je met de gevolgen?? De gevolgen van een operatie?? Ik heb trouwens weer een cyste
Hoi,bij mij werd er eind december ontdekt dat ik 2 cystes had ten gevolge van de mislukte zwangerschap.Allebei waren ze ruim 5 cm en zaten beidde rechts...Ik ben tot vorige week op controlle geweest en ze zijn bij mij beidde uit zichzelf verdwenen...Geen operatie of iets gehad..Wel veroorzaakte die dubbele cyste idd dat het baarmoederslijm werd afgebroken en de vruchtjes dus niet goed in konden nestelen....Heel appart,je krijgt cystes van de zwangerschap,die hem vervolgens zelf afbreken..Appart lijf hebben wij soms toch,helaas...sterkte ermee!