Slik ze nog steeds, nergens last van eigenlijk.. Voel me juist belabberd wanneer ik ze niet neem haha!
Kan komen door de visolie. Bij mn dochter slikte ik die ook. En was ik echt vreselijke misselijk. Totdat iemand zei dat misselijkheid een bijwerking kan zijn van visolie. Gestopt daarmee en de misselijkheid werkt veel minder.
Hee herkenbaar! Ik was en ben sowieso misselijk maar bij mij werd het veel erger door die visolie! Sorry klinkt vies, maar ik moest daar heel erg vies van boeren ook. Heb nu die davitamon mama compleet zonder visolie en dat gaat een stuk beter!
Bedankt voor de vele reacties!!! Er zijn dus best veel meiden die er ook last van hebben.. Ik ga t een tijdje zonder proberen. Zou idd best kunnen dat die zonder visolie wel beter vallen!
Zou het niet kunnen dat je gewoon misselijk bent en dat elke trigger (een pil doorslikken) ervoor zorgt dat dit erger wordt? Slikte deze pillen bij mn eerste en niks aan de hand. Nu bij de tweede slik ik ze weer en supermisselijk. En inderdaad nog erger als ik iets moet doorslikken. Maar ik zie dit dus meer als gevolg van de hormonen van de zwangerschap dan door die pillen.
Ja zoiets zou het ook nog kunnen zijn... Vanmiddag was ik alweer de hele dag misselijk dus of het nou aan die pil lag geen idee. Als je non-stop misselijk bent ga je alles proberen 😂
Hier precies hetzelfde! Ik had eerst vsm pillen, en nergens last van. Daarna op Davitamon compleet overgestapt en man wat voelde ik me beroerd. Vond de overgang zo extreem dat ik de link na een week al kon leggen. Daarna ging het met alleen foliumzuur weer stukken beter.
Ik zou de visolie niet laten staan hoor ! De omega 3 is belangrijk voor de ontwikkeling van de hersenen van het kindje. Of je moet structureel 2 keer per week vette vis eten. Dan zou het kunnen. Ik weet niet wanneer je de tabletten inneemt? Ik neem ze tijdens een flinke maaltijd in hierdoor minder last er van. Succes
ik heb het op de variant met visolie ook op de gewone mama compleet niet. eet dan wel structureel 2x vis per week