wie heeft ervaring met de Alecto doppler?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ssaarr, Jun 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    1,300
    2
    38
    Ik kocht in mn vorige zwangerschappen een Angelsound, helaas is hij stuk gegaan. Die had ik bij de kijkshop... Nu verkoopt kijkshop hem niet meer.

Maar wel de Alecto doppler..
    Hij lijkt op de Angelsound kwa uiteijk...
    Wie heeft hier ervaring mee?

Vanaf wanneer kon jij naar je kindke luisteren?

2. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Rot ding! Absolute afrader! Dacht zelf dat het hetzelfde was als een Angelsound, de verkoopster bij babypark zei dat dat ook zo was (!). Ik hoorde er vanalles mee (darmen, auto's buiten, etc) behalve mjjn kindje. Was toen zo'n 10 weken zwanger. Ongeduldig en toch ook maar de Angelsound aangeschaft; wat een verschil! Hoorde het kleintje meteen! Mijne is nu helaas ook bijna kapot, dus echt lang gaan ze niet mee. Maar de Alecto schijn je ook pas vanaf 5 maanden zwangerschap te gebruiken, staat op de doos. Maar ja, wist ik veel...

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Angelsound is via internet gewoon te verkrijgen nog .

Bij mij hoorde ik vanaf 9.3 het hartje al!

Zou gewoon via internet bestellen !

4. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Deze doppler van alecto is echt 3 x niks die heb ik bij mijn dochtertje gehad en nooit en hartje kunnen vinden.
    De angelsound van jumper is wel goed maar ik vind persoonlijk de luvion doppler beterder (zie je ook de hartslag op)
    Heb ze namelijk nu allebei ;)

5. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb hem in het geel, hoor sinds 12e week al het hartje!
    prima ding hoor. in het begin zit je beebje nog onder schaambeen en moet je hem een beetje schuin houden. top dingetje dus :D

6. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem

Misschien dat je hem al eerder hoort, maar van de vk mag je dit pas na de 12 weken doen. dus ik heb braaf geluisterd

7. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

Apr 14, 2006
    1,202
    0
    0
    Die van alecto heb je alleen in het blauw :/

8. Whitepearl

Whitepearl Bekend lid

Sep 7, 2013
    518
    1
    18
    Ik heb nog een splinternieuwe ik hoorde er niks mee direct angelsound besteld en kon gelijk het hartje vinden

9. Ik zou de AngelSounds voor een tientje op marktplaats kopen! Goedkoop en ideaal! :)

Share This Page