Waar verlang(de) je tegen het einde weer naar?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Nalia, Jun 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

Oct 29, 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    #1 Nalia, Jun 16, 2011
    Last edited: Jun 16, 2011
    Uiteraard verlang je naar je kindje vast te mogen houden.. Maar het einde is in zicht en verlang nu toch weer naar bepaalde dingen die ik tijdens de zwangerschap niet mag/kan doen/hebben. Wat is dat voor juliie?
    Voor mij zijn het:
    Filet Americain (ben ik absoluut verslaafd aan)
    Biefstuk (lus ik alleen maar net aangebakken dus keirood)
    Stoeien met mn vriend (we hebben allebei vechtsport gedaan en doen niet bepaald zachtjes met elkaar)
    Vechtsport
    Ongeremd klussen (manlief durft niet goed meer ;))
    En ik heb er nooit echt van gehouden maar met dat warme weer lust ik toch wel een ijskoud biertje (weet alleen nog niet hoe lang t duurt voor ik dat neem ivm bv)

Ben benieuwd..

2. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Seks. Mijn vriend wil al een half jaar geen seks meer :p
    Filet Americain!!!!
    Jillz!!!!

Maar nog beter gezegd verlang ik gewoon naar:
    Minder moe zijn (ja ik weet, baby is ook vermoeiend)
    Geen maagzuur meer hebben
    Geen vocht meer vasthouden

Gewoon, niet meer zwanger zijn! En wel een mooi en gezond kind hebben.. dat zijn denk ik mijn grootste verlangens haha.

3. Kristel0

Kristel0 Lid

Jan 3, 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke topic! :)
    Ik wilde net een nieuwe topic openen..
    Hier zaterdag uitgerekend, dus nog 2 dagen (officieel). Hier heb ik het onderhand ook wel gehad met de zwangerschap. Het is iets heel moois, maar ik ben nu wel weer toe aan "mezelf zijn". Dat is iets waar ik het meeste naar verlang. Wat hier ook wordt gezegd; minder vermoeidheid, gewoon je eigen dingen weer een beetje kunnen doen. Uiteraard op 1 van je kleintje genieten maar ook weer lekker kunnen sporten, leuke dingen doen met vrienden (kan nu ook maar toch beperkt), idd sex :) en qua eten ook filet american, zo lekker en de wijntjes!!! Ook ik ga de eerste 4/6 weekjes proberen om bv te geven dus zit er dat niet in maar lekker de maand augustus, als het mooi weer is.. nu al zin in......
    Die laatste dagen duren zo lang, hoe ervaren jullie dat?

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,034
    1,854
    113
    Provincie Groningen
    - Weer normaal kunnen slapen en niet 10x per nacht wakker worden om om te draaien of naar de wc te gaan.
    - Normaal kunnen opstaan van de bank.
    - Weer normaal kunnen bukken
    - Minder vermoeid zijn.
    - Filet american.

5. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Mijnn lichaam weer voor mezelf hebben..
    Sex kunnen hebben met mijn man zonder dat naar mijn gevoel de baby er tussen zit en nog een keer extra flink trapt.
    Biefstuk
    Rosbief
    Wijn
    In een ochtend de hele beneden verdieping schoonmaken zonder steeds hoeven te zitten
    Frisbee met de honden en trainen voor wedstrijden

En dat allemaal met de wetenschap dat we een prachtig gezond kindje hebben..

6. angela87

angela87 Actief lid

May 13, 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    ik verlang naar normale sex! :D
    verder niet zo heel erg veel eigelijk

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Normale seks idd, en een conditie! Mijn huishouden kunnen doen zonder uitpuffen en zonder pijn.

8. yaika

yaika Actief lid

Jul 7, 2010
    215
    0
    0
    Hier verlang ik het meest (natuurlijk naast mijn zoontje vasthouden) naar weer normaal op mijn buik kunnen slapen, niet meer heel de nacht wakker worden om te plassen, filet, normale sex en elkaar normaal vast kunnen houden zonder dat die enorme buik in de weg zit!

Ik hoef nog maar 4 dagen dus ik hoop dat het snel weer allemaal een beetje terug is in zijn oude vorm.

Ow ja en natuurlijk wil ik heel graag weer mijn eigen kleren aan!

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Ik verlang naar mijn oude lichaam, waar ik voor ik zwanger werd nooit tevreden mee was:) Maar nu kan ik niet wachten tot ik weer de oude wordt... Ik besef nu pas dat ik heel tevreden kon zijn met mijn figuur toen, terwijl ik toen alleen maar onzeker was. Zonde:)

En ik verlang ernaar om weer mezelf te zijn in de zin van lekker actief zijn. Ben mn bed en de bank spuugzat en wil weer lekker veel sporten enzo zonder rug en bekkenklachten!

10. Kristel0

Kristel0 Lid

Jan 3, 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een hele goeie, die was ik vergeten!!!
    Maar je eigen kleding weer aan kunnen, zou wel heel fijn zijn!!! Die positiekleding ben je op een gegeven moment meer dan beu! :) ik heb dat eigenlijk ook wel een beetje, voor mijn zwangerschap altijd met mijn lichaam bezig en dacht ik altijd; er kan nog wel wat af maar nu ik terug kijk, ben ik meer als tevreden. Als het zo weer kan worden, teken ik voor!!! Maar daar kan je zelf wat aan doen he!

11. tonka

tonka Bekend lid

Nov 2, 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Nadat ik mijn dochtertje had gekregen, kreeg ik als ontbijtje een broodje gerookte zalm en een broodje filet american! Heeeeerlijk!! Geef dit vooral door aan je partner dames:)
    Dit keer wil ik het weer. Wat mij vooral opviel na de bevalling was dat ineens iedereen vroeg hoe ik me voelde, ik moest rusten en bla bla bla terwijl ik me super voelde, alle kwaaltjes waren weg of verminderd toen mijn dochter geboren was.

12. Kristel0

Kristel0 Lid

Jan 3, 2011
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lijkt me dat heerlijk!
    Lekker je dochter / zoon in je armen en je weer lekker jezelf voelen....... dubbel genieten! :)

13. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,410
    0
    0
    Mijn 'normale' kleren

14. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    op mijn buik slapen

15. Female

Female Niet meer actief

16. toch wel seks. :D
    En weer alles kunnen doen zonder het risico op harde buiken/uitputting etc.
    En normaal knuffelen met mijn lief!

17. Belindada

Belindada Niet meer actief

Lekker een wijntje drinken tijdens het eten! Mhhhhmmmm wat mis ik dat! En moet nog zes maanden ;)

18. K1986

K1986 Actief lid

Jan 18, 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuke topic!!!!

ik mis het eten vooral, en dan idd filet american..ohw goshhh heerlijk!!!
    en een borrel!!!

Geef mij maar een lekker broodje filet american met lekker veel uitjes en ei, een broodje rosbief!!!! en een whiskey!!!

ohw en mijn oude kleren..die mis ik ook!!

19. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

Aug 24, 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    biefstuk, en het verlangen naar een sigaret komt ook ineens heel sterk, terwijl ik het me hele zwangerschap maar vies vond ruiken. En nu ruikt het opeens weer lekker :(

20. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Sex! Jaja zoals vele andere vrouwen, is daar al een tijdje geen sprake meer van, vanwege angst bij manlief, ma sex zoals eerst voor de zwangerschap, zonder op te hoeven letten en je lekker laten gaan, Jaa daar verlang ik al lang naar!!!:D

Een lekker zachtgekookt eitje!

En ik verlang ook heel erg naar de tijd dat ik weer zelf mag beslissen, wordt doodmoe van iedereen die zegt " ohhh nee dat mag je nu echt niet hebben, of "ohh doe ej dat nog steeds, zou ik toch ma mee stoppen, je mag dit niet eten, je mag niet tillen" en zoo kunnen we wel even doorgaan:p

Nja zal niet lang meer duren in ieder geval, want vandaag ben ik uitgerekent!!!:D

Share This Page