Mijn mannetje heeft heel veel zuigbehoefte. Hij heeft de combi speen van difrax maar die spuugt hij uit.. Mijn pink vind hij heerlijk en hij kan daar de hele dag wel aan sabbelen. Nu zocht ik een speen die op een pink lijkt en kwam ik uit bij die vam Avent... Wie heeft er ervaring met deze speen en hoe bevalt hij?
Mijn dochter vind de avent speen erg fijn. Hier ook eerst een difrax gehad maar die kon ze moeilijk vasthouden. De avent gaat beter!
Norah heeft al vanaf het begin de speen van avent, ze wil niks anders. Inmiddels heeft ze de tweede maat, van 6 tot 12 maanden. Heb pas twee glow in the dark versies gekocht
Hier ook eerst de pink, daarna Avent spenen omdat die idd het meest op de pink lijkt qua vorm. Alle andere spenen wilde mevrouw niet. Ik gebruik deze: Philips/Avent Fopspeen Orange Babies 0-6 mnd (2 stuks) - SCF180/23 | Philips/Avent Fopspenen & Accessoires | Baby-Dump De reguliere zitten idd dichtbij de neus, niet gevaarlijk ofzo maar deze zitten net wat beter!
Hier hebben ze ook de Avent-speen gehad. Erg goed. Ben erg tevreden over alles van Avent. Heb er ook de flessen van enzo.
Hele fijne stevige spenen! En wat ik zelf erg fijn vind is dat er ook een helemaal naturel uitvoering is. Ik houd niet zo van al die felle kleurtjes bij een speen.
Ja dochter was er verknocht aan. Ideale spenen en de enige die ik mooi vind dus dat was ook leuk. Die van difrax vind ik niet mooi. Ach het maakt ook niet uit als t kindje er maar blij van wordt
Hier difrax, bibi en Mam geprobeerd de eerste maanden; ze spuugde ze met voeding en al uit, echt kokhalzen, dus geen succes Maar ze bleef zuigbehoefte houden en werd steeds onrustiger, dus pas geleden toch nog 1 poging gedaan en de spenen van Avent gekocht; ze ligt er nu zeer tevreden op te sabbelen Ik heb bij Kruidvat simpele transparante gevonden, en via internet nog met een leuk design besteld (via mamaloesbabysjop oid). Verder vind ik ze in winkels lastig te vinden; overal bibi en difrax, en dan twee speentjes van Avent met bv tekst erop, ik wil geen tekst a la 'i love papa' of 'kiss me'
Hier ook een grote fan van Avent. We hebben alle soorten en maten geprobeerd maar alleen Avent is een succes. Voor de nacht hebben we glow in the dark versie maar helaas kan mijn zoon deze snachts niet vinden dus voor ons niet echt een toevoeging helaas..
Nou die bestaan dus! Ik gaf het zelf bedacht en vond dat ik er wel patent op aanvragen kon Blijft ie de hele nacht licht geven?