Wij zijn nog steeds op zoek naar een kinderwagen. De Stokke trailz vinden wij mooi en na een testritje (vlakke ondergrond) is dit een serieuze optie. Maar nu zagen wij deze: http://www.boomklassiekekinderkamers.nl/site/wp-content/uploads/2015/05/Bebecar-Stylo-P593-taupe-3.jpg En die vinden we echt prachtig en ook fijn dat hij redelijk uniek is in het straatbeeld. Ik heb een tijdje gekeken naar de Inglesina Classica navy, maar de Bébécar vind ik toch stukken mooier en ik denk dat hij ook praktischer is. Hij lijkt wat compacter (en ik las dat de voorste wielen wel zwenken...?) hij is een klein uurtje rijden hier vandaan te koop, dus ik denk dat we over een tijdje eens een testritje gaan maken. Ik hou niet zo van de buizenstelsels van de moderne kinderwagens, het chroom en de ouderwetsere look van de Stylo vind ik juist erg mooi. Ook ziet de wieg er qua materiaal erg netjes en luxe uit. Ben benieuwd hoe dat in het echt is. Kosten zijn oke. Heeft er iemand ervaring met deze kinderwagen? Het is een plaatje, maar moet natuurlijk ook wel wat comfort te bieden hebben. (We gaan ook dragen, dus er zijn wat opties wanneer we naar minder praktische plekken gaan 》bos, etc.) Wij laten de auto staan als het even kan. Dus ik loop en fiets veel. Winkelcentra, stadscentrum en slager/bakker/boerderij/huisarts zijn op loopafstand.
Sorry, ook geen ervaring mee, maar ik heb altijd geroepen dat als er nog een kindje bij komt hier (áls, want dat is nog lang niet zeker!) dat ik dan ook deze kinderwagen wil.
Geen ervaring maar die rijden er hier zoveel rond! Zou gewoon even in de winkel gaan rijden en inklappen etc of ie fijn is
Mooi ding! Geweldig trouwens die foto.. Mevrouw laat zich versieren door een gladde Italiaan terwijl dr kind een stuk verderop in de brandende zon staat
Ja gaaf he! Nog nooit in real life gezien. Fijn om te horen dat ie elders in het land wel gezien is, dan zal ie vast niet heel onpraktisch zijn.