hoi hoi, Ties wordt altijd huilend wakker.. of het nu overdag is of s'ochtends maakt niet uit. hij is dan heel verdrietig en moet echt even getroost worden. heeft iemand anders dit ook gehad en wat doe ik eraan? vind het zo sneu voor mijn manneke.... het is aardig donker op zijn kamer snachts maar overdag natuurlijk niet.. daarnaast slaapt ie met een vaste knuffel en zijn wij binnen no time bij hem. het maakt ook niet uit hoelang hij slaapt, na een goede nacht is het precies hetzelfde. wie o wie herkent dit?
Heel herkenbaar. Mijn zoontje word ook altijd huilend wakker. Zou het ook leuk vinden als hij eens een keertje brabbelend wakker zou worden.
Mijn dochter heeft ook een hele tijd zo'n fase gehad. Daarna was het even weg, als ze dan wakker werd ging ze gewoon brabbelen en spelen. Maar nu sinds een week of twee word ze ook telkens weer huilend wakker.. Ik heb ook geen idee hoe het komt, misschien doordat ze diep slapen en bij moeten komen als ze wakker zijn..? Ik blijf even meelezen, misschien zijn er mama's of papa's die weten wat het is of tips hebben
Zeker herkenbaar. Er was laatst ook eens een topic over, maar denk dat die verdwenen is door de crash. Heb ook geen idee hoe het aan te pakken, maar Noor huilt ook altijd heel erg. Tis ook geen jammerhuiltje, maar echt een verdrietighuiltje
Hier ook zoontje altijd huilend wakker. Hij is nu ruim 1 jaar. Maar zodra zijn vader of ik de kamer binnenlopen is het ineens weer helemaal goed. Ik maak me er geen zorgen over. Moet zeggen: hij huilt jammerend, dus hij is niet superoverstuur of zo. Hij wil gewoon zijn bed uit!
Mijn dochter is net zo oud als Ties! En hier precies hetzelfde, ze wordt altijd huilend wakker als ze in haar eigen bedje slaapt. Tegenwoordig is zo ook een spookje 's nachts en slaapt ze bij ons in bed. En als ze dan ' s morgens wakker wordt, begint ze vrolijk te kletsen! Als ze huilend wakker wordt is het vaak een jammerhuil, maar tegenwoordig ook vaak dat ze overstuur is met dikke tranen! Vanmiddag nog, toen ik met haar beneden kwam huilede ze nog! Ze was gewoon een behoorlijke tijd van slag. Misschien is het de verlatingsangst, bang als ze alleen wakker worden. Of een nare droom? Ik heb geen idee, het is alleen zo zielig voor die kleintjes... Off-topic: Gefeliciteerd met jullie 2e wondertje!
Mijn dochter deed dit ook altijd. Het was niet huilen van verdriet, maar echt zo'n jammerhuiltje... Ik heb toen tegen haar gezegd, dat ze niet moet gaan huilen als ze wakker wordt, maar gewoon mama of papa moet roepen.... en promt ging ze dat doen. Maar huilen/jammeren doet ze af en toe ook nog wel hoor. (ze is nu 2.5)