Hij lijkt me nl heeeeel erg leuk/handig/makkelijk voor het vers maken van babyhapjes straks maar wie heeft hier ervaring mee? Is ie echt zo handig? Ik vind em nl wel heeeeel duur dus moet natuurlijk wel weten of t echt wat is
Ik heb 'm en ben er erg content mee! Of eerlijk gezegd was....Mijn oudste dochter smulde heerlijk van de zelfgemaakte hapjes, maar onze jongste eet liever een potje, haha! Maar ik gebruik 'm regelmatig, wissel vers en potjes een beetje af. Ik gebruik 'm ook om bv appelmoes te maken, of alleen te pureren (is voor mij wel handig want ik heb geen goede keukenmachine/staafmixer). Een aanrader wat mij betreft, al vind ik 'm wel prijzig!
hij lijkt me indd wel erg handig maar hier heb ik gewoon het eten geprakt in het begin en dan steeds minder prakken zodat ze snel stukjes eten
Ik heb hem ook! Ik vind hem super. Ik doe er altijd gewoon in wat wij ook eten, maar zo word het klaargemaakt zonder zout. Het is ook nog eens supergezond. Ik proef altijd even, maar ik vind vers veel lekkerder dan uit een potje. Ik koop ook weleens uit een potje hoor, als je het een keer druk hebt ofzo. Ik maak er ook fruithapjes in klaar.
nou word ik nog enthousiaster! hahah. Ik heb idd ook al op marktplaats gekeken maar dan zit je met verzenden enzo en t is best een groot bedrag wat je dan in vertrouwen over moet maken. Dus ik hoop dat er binnenkort een in de buurt aangeboden wordt dat je em op kan halen! Maar je kan gewoon voor een maaltijd alle ingredieenten erin doen en dan gaat t koken en pureren?
Alles erin, dan op koken zetten. En dan als het gaat is het mandje leegkiepen in de kan, en dan kan je pureren.
Ik heb 'm ook gebruikt en vond 'm ideaal! Lekker gezond en vers eten mét structuur. Ik vind de potjes er altijd zo vies uitzien en nergens naar snaken. Je kunt er aardappels, groenten en vlees in doen. Stomen en pureren en je bent klaar. Ook appelmoes kun je er heerlijk in maken. Pim
oh, wat leuk om te lezen! Hij lijkt mij ook zo handig, maar ik vind m net een beetje te duur. Tot hoe oud gebruik je de babycook ongeveer? Mijn kindje is nu 7 maanden oud...
Lijkt me wel handig, maar ik stoom gewoon in een pannetje met stoommandje (had ik al). Daarna even in de hakker van de staafmixer (had ik al) en klaar. Ik wil zo snel mogelijk over op niet geprakte hap, dus voor mij is het het geld den ik niet waard.
Doen jullie er allerlei soorten vlees in? Ik doe wel tartaar, gehakt en kipfilet en vis. Maar b.v. varkensvlees lijkt me niet zo lekker om te stomen ... Wat is jullie ervaring daarmee?
Een heel fijn apparaat! Ik kook er dingen in waarvan ik niet eens het bestaan wist, zoals Chinese tayer... Zie foto. Ze vond het heerlijk!
ideaal ding. ik heb het in het andere topic ook gezegd, maar als je nu een abonnement op de kinderen neemt, kan je de babycook er voor 35 euro bijkopen. zo ben ik er ook aangekomen. je betaald dus rond de 80 euro voor een abonnement en de cook, normaal is de babycook alleen al duurder. misschien een tip..