peuterbed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door einad, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames,
    Mijn zoontje wil de laatste week absoluut niet in zijn eigen bedje slapen, 's middags niet en 's avonds ook niet.
    We hebben echt al bijna alle tips geprobeerd.
    In ons bed slaapt hij binnen vijf minuten, ook als wij er niet naast liggen.
    Zou hij misschien toe zijn aan een peuterbedje?
    Hij is bijna 16 maanden, is dat eigenlijk niet al te snel?
    Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is zo..
    Alvast bedankt voor het lezen!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lijkt mij eerder een soort machtsspelletje, zo van 'ik wil perse niet in mijn eigen bed slapen'. Ik zou persoonlijk op deze leeftijd echt nog niet overgaan op een laag bed. Mijn oudste is bijna 2 en die blijft mooi nog in haar ledikant zolang dat past, vind het wel zo'n prettig idee dat ze er niet uit kan en zichzelf geen pijn kan doen of midden in de nacht kan gaan dwalen of wat dan ook.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja het is te snel om te denken dat hij zelf bedacht heeft dat een peuterbed beter slaapt denk ik :)

maar oud genoeg om te beseffen dat jullie bed wellicht veel leuker slaapt dan het zijne

en gezien hij daar al paar keer geslapen heeft.. si het een kleine moeite om net zo lang te mopperen tot je daar WEER mag slapen.

de aanhouder wint..

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik ken jou kindje niet en het zou kunnen
    onze dochter heeft tot verleden week altijd naast ons gelegen omdat ze de ledikant echt niks vond ook de box was altijd drama.

Dus verleden week kwam dr grote bed binnen en wat denk je de stress momenten met slapen zijn hier voorbij.
    Ze ligt heerlijk in dr bed te slapen gee hysterisch gedoe meer heel soms word ze wakker en komt ze tussen ons inliggen.
    Dus ik zal de laatste zijn die zegt het is een macht spel.

5. Laurake

Laurake Actief lid

22 mrt 2011
    245
    0
    0
    bediende/opticien/mama/vrouw
    belgië/Riemst
    Hier hebben we pas 2 dagen geleden de stap gezet naar een 1 persoonsbed tot dan heeft onze zoon van 3 jaar in zen ledikantje gelegen en is er nooit uitgekropen of niks!
    En nu blijft hij ook braaf in zen GROTE bed zitten tot wij hem komen ophalen enige wat hij doet(deed hij al lang) is zingen als hij wakker is voor te laten horen dat we hem mogen ophalen;)

Deel Deze Pagina