Wie heeft ervaring met de Diethild-methode?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by murphy, Dec 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
  2. Nic 72

Nic 72 Actief lid

Nov 1, 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Murphy,

ik heb het gegoogled en even gelezen. Het is voor stellen die "onverklaarbaar" onvruchtbaar zijn. Dat betekent dat alle stellen waarbij de vrouw geen (goede)eisprong heeft of de man slecht zaad heeft al afvallen.

Geen idee, persoonlijk zou ik het niet doen, te vaag en positief denken kan ik ook zonder er 129 euri voor te betalen.

Maar als je er zelf wel waarde aan hecht, waarom zou je het niet doen? Een goed gevoel is heel belangrijk (maar van alleen een goed gevoel raak je niet zwanger......)

groetjes.

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Ik weet het niet hoor. Heb net even de website bekeken en ik vind dat ze wel heel weinig loslaat over de methode. Ze blijft een beetje vaag met wat het precies inhoud. Ik zou zelf dus niet zomaar 129 euro betalen als ik niet precies weet wat het inhoud.

4. murphy

murphy Bekend lid

Oct 8, 2010
    877
    1
    18
    Weinig informatie, dat vind ik dus ook. Je krijgt pas informatie over wat het programma inhoudt als je eerst €129 hebt betaald.

Beetje vreemd allemaal.
    Er staat ook ergens op de website dat het ook is bedoeld voor vrouwen met eisprongproblemen en mannen met slecht zaad, dus niet alleen onbegrepen onvruchtbaarheid.

Maar ik ben bang dat je, als je hebt betaald, alleen maar wat algemene adviezen krijgt, die je allang weet.

Maar niemand die het ooit heeft geprobeerd??
    Ben zo nieuwsgierig naar de inhoud....

Share This Page