Hallo dames, Ik ben nu aan de tweede IUI behandeling bezig. Ik zit nu in de spannende twee wachtweken. Bij de eerste IUI was het niet zo positief. Een baarmoederslijmvlies van maar 4 mm waarschijnlijk veroorzaakt door de Clomid en 1 follikel. Nu was het een stuk beter een baarmoederslijmvlies van 11,5 mm en 2 follikels met fostimon hormoon. Maar nu mijn vraag ik ben benieuwd bij de hoeveelste IUI het bij jullie raak was? En of dit met of zonder hormonen was? Groetjes Quinty
Beetje andere situatie bij ons iui-d , aldus donorzaad. Dit was de 1e keer wel raak, maar het kan aan zoveel verschillende dingen per poging liggen heel veel succes!!
Hartstikke goed Elif en nog gefeliciteerd. Ja, het ligt ook aan zoveel factoren. Maar ik kan wel wat positieve berichten gebruiken. Maar weining reacties dus misschien in de verkeerde rubriek geplaatst. Hier zitten natuurlijk vooral de dames die nog bezig zijn met vruchtbaarheidsbehandelingen. Groetjes Quinty
Hoi hoi, het ligt er echt aan wat je reden is voor iui. Ik heb vijandig slijm en dat is het gunstigste wat je kunt hebben. Ze moeten het er alleen lans spuiten. de 1e iui was bij mij mislukt met hormonen en 2e was raak en die was zonder hormonen. Succes!
Bij mij was het de 3e poging (met hormonen) raak, maar is helaas een miskraam geworden. Nu alweer 2 pogingen daarna gehad, maar nog niets.. Wachtweken zijn een ramp, vooral de tweede.. succesverhalen zijn dan heel welkom! Veel succes!
Hier even een positief verhaal. Bij mijn zoontje was de 4de IUI raak. En nu ben ik zwanger door de 1ste IUI. Nog wel pril maar wel positief. Heel veel succes met de behandelingen groetjes sjolie
Hier ook de 1e iui-d raak zonder hormonen. Maar het ligt inderdaad ook veel aan de reden waarvoor je iui krijgt. Heel veel succes XXX Liefs
Hallo, Bij mijn eerste was IUI nummer 6 raak (allemaal met hormonen). En nu zijn we voor de tweede bezig, en zitten we inmiddels in cyclus 2. Geen idee nog hoeveel dit er gaan worden (maar met een beetje geluk maar 2)
Ohhh die 2 wachtweken het lijkt wel een eeuwigheid te duren. En bij de eerste IUI kreeg ik op dag 20 pas mijn menstruatie. Ik hoop niet dat het weer zolang duurt. Wat vervelend dat je een miskraam heb gehad. Word eindelijk je geduld beloond en dan krijg je een miskraam. Ik moet er niet aan denken. Ik hoop ook voor jou dat het snel weer raak is. Succes! Kom maar op met alle succesverhalen
Bij Luca was het met de 4e IUI raak met 100mg Clomid en pregnyl. Nu zijn we bezig voor een brusje en helaas 6 mislukte IUI met 150mg Clomid, pregnyl en utrogestan. We zitten nu in de eerste IVF behandeling. Veel liefs Nataly
Hier is het helaas niet gelukt met IUI. Maar tijdens de eerste IVF-behandeling bleek dat er bij ons geen bevruchting optreedt. Achteraf gezien had IUI dus geen enkele nut bij ons. In andere omstandigheden heb je een goede slagingskans met IUI, dus ik hoop voor je dat het gaat lukken. Succes!
Ook wij hebben IUI-D gedaan. Bij ons was het de 2e IUI-D al raak maar dat is helaas een miskraam geworden.... Deze zwangerschap is ontstaan uit de 5e IUI-D. Alles zonder medicatie. Heel veel succes met de IUI's!
Hey Quinty Ik zal ook even positiviteit doorsturen.. In mei ben ik bevallen van een prachtig jongetje. Wij zijn 7 maanden bezig geweest met IUI behandelingen. In jan 09 gestart.. In april was er leven ontstaan maar mislukt De maand erop hetzelfde verhaal. Wij gaven de moed en de strijdlust voor onze wens niet zomaar weg. We waren doodop en ik was geestelijk en lichamelijk uitgeput. In juli hebben wij 1 behandeling overgeslagen omdat wij op vakantie gingen dat hadden we even nodig. Aug de laaste behandeling nummero 7 en ik was zwanger. De behandelingen heb ik met hormonen gedaan. 2 verschillende kan de naam zo snel niet bedenken (kan jenagaan ben ik al kwijt) de andere was pregnyl. Mijn FSH is of was te hoog waardoor ik te weinig goede eicellen aanmaak(te) Hoop dat je hier hoop uithaald