Samen naar de Efteling?

Discussie in 'De lounge' gestart door Wijffie75, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hoi allemaal

Ik heb mn dochter 'beloofd' dat we dit jaar een keertje naar de Efteling gaan (ze is nu nog 3, dus gratis ;)). Maar..ik ben alleen en vind dat eigenlijk wat omslachtig en niet zo gezellig. Dus nu vroeg ik me af..misschien zijn er hier ook wel mama's met kindjes die van plan zijn deze zomer nog te gaan en het leuk vinden om samen te gaan?

M'n dochter gaat nog niet naar school dus ben zelf niet gebonden aan de schoolvakanties, dus t kan ook in september ofzo. En dan t liefst op een doordeweekse dag, ivm de drukte :)

Ben benieuwd!

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Wat een leuk idee! Ben helemaal fan van de Efteling. Als ik een kindje had gehad, was ik met je meegegaan. Hoop dat je een gezellige dag hebt! Alvast veel plezier.

3. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hier volgens mij nog wel een kortingsbon voor je liggen... (6 euro korting van de kruidvat..)

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat een leuk idee. Ik ga er over nadenken.
    Wij zitten met oud en nieuw namelijk ook al in de Efteling en zijn in mei ook geweest, dus misschien wordt het iets teveel Efteling in zo'n korte tijd. Maar erg gezellig lijkt het me wel, dus ik denk er zeker over na.

5. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Korting is altijd mooi meegenomen! Hoelang is die geldig? Ik durfde de AH kaarten niet aan omdat ik niet 100% zeker weet of t er van gaat komen en je moest je kaartje vantevoren kopen. Maar korting is altijd welkom :)

@Tara..ik ben er zelf nog nooit geweest! Wat een schande eigenlijk he ;) En kindje hebben is geen voorwaarde overigens hoor :)

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga dit ff volgen! Ik wil ook graag, maar idd buiten schoolvakanties (ivm drukte) en ik heb niemand die dan mee kan ivm schoolgaande kids en/of werk.
    Maar mijn dochter vind de Efteling geweldig!
    Dus ik lees eventjes mee, ik ben nl nogal een schijterd. :D

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Leuk! Ik ben er nog nooit geweest, maar m'n dochtertje ziet t altijd bij Telekids en wil er graag naar toe. Hoe kan ik dan weigeren he? ;)

Precies, ik dus ook buiten schoolvakanties, ik werk parttime én heb nog zat vakantiedagen staan, dus is altijd wel wat te regelen :)

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het is echt zo leuk he om het gezicht van je kindje te zien van al die leuke dingen in de Efteling.

Ik vond mijn zoon eigenlijk nog te jong, maar toen hier een topic geopend of het wel geschikt zou zijn en kreeg zoveel leuke reacties. Toen toch maar gegaan en echt, het was geweldig.
    En ach, hij weet in december toch niet meer dat ie dan al twee keer is geweest :D

9. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hem in de auto liggen, dus ik weet zo even niet wat de voorwaarden zijn.. Ik kijk het morgen en zal het je laten weten!

10. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik ben in het voorjaar met mijn dochter samen naar de efteling geweest. Daar heeft ze het nu nog over. Ik vond het juist heerlijk om dat met haar alleen te doen! Je kan met haar meegaan in alle attracties. Met meerderen is ook erg leuk natuurlijk maar met z'n tweeen vond ik heel speciaal.

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Kun je als volwassene in kinderattracties dan?

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hai dames!

ik heb hier nog 3 kortingsbonnen liggen en ze zijn geldig tot 4 september dus laat maar weten of je ze wilt hebben dan stuur ik ze naar je op!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Is de efteling al echt leuk voor kindjes van 2 en 3 jaar? Ik dacht dat het echt was voor wat oudere kids...

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.147
    113
    De meesten vinden het echt al wel leuk, al zullen ze zich er later niks van herinneren, dus je doet het toch nog net iets meer voor jezelf vind ik.
    Maar als je kind een leuke dag heeft, heb jij er ook een leuke dag, toch?

Mijn zoontje vond er echter nog niks aan met zn 3 jaar. Wij wachten voorlopig nog een jaartje of 2/3. Maar zoals ik al zei per kind verschillend ;)

15. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Mijn dochter is bijna 3 en is al een paar keer geweest. Als het aan haar lag ging ze er wonen :D. Vooral gek van raveleijn en het neuzenfestival. Ik wil wel met je meegaan als ik nog een kortingsbon kan scoren. Vind dat wel gezellig, want normaal doe ik dit soort dingen met haar alleen.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    mijn dochter vind het geweldig en de laatste keer dat we geweest zijn was haar eerste verjaardag. 2-3 jarige hebben het er super juist, is mijn ervaring. Maar misschien ook per kind verschillend. Mijn nichtje van net drie vind het er top.

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik wil ook wel mee! met mn oudste van 2 en 2 maanden!! :D is dol op meisjes! haha heeft hier ook een buurmeisje van 4 waar die dikke maatjes mee is :D

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lijkt mij ook wel erg leuk, heb Femmy een pb gestuurd voor kortingskaartjes, want vanaf vrijdag moet ik 2 volwassenenkaartjes hebben en dat word toch al erg prijzig.

19. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ja je kan zover ik weet overal in mee gaan. Moet vaak zelfs. D'n oude tuffer mag je echt niet missen. M'n dochter kon er geen genoeg van krijgen, we zijn er 5x in geweest :cool: Echt geen spectaculaire attractie voor jezelf maar de lol van je kind maakt het meer dan goed.

20. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    is prima ik heb het gezien inderdaad!

Deel Deze Pagina