Gisteren de Noukie's Oakland Trio aangeschaft, die stond in promotie aan -52%. Een buitenkansje dus. In de winkel deed hij het heel goed en hij zag er mij confortabel uit. Maar iemand die hier ook ervaring mee heeft? Wat zijn jullie bevindingen?
ziet er goed uit. alleen vin dik het Jammer dat het een driewieler is. ik vind 3 wielers vaak heel instabiel. zeker met stoepen op en af gaan. ik zou eerder voor een 4 wieler gaan voor de stabieliteit. maar als jullie er blij mee zijn is het toch goed.
Mijn zus heeft een vergelijkbare (met 4 wielen). Het autostoeltje en de reiswieg zijn dezelfde. Het autostoeltje is wat aan de kleine kant, mijn Maxi cosi Pebble is namelijk een stuk groter. De reiswieg is ook redelijk klein, je kindje zal hier niet erg lang in passen. Mijn zus heeft de reiswieg ook vaak in de auto gebruikt. Dit vond zij erg handig. Je kindje kan dan gewoon hierin doorslapen als je thuiskomt. Het is namelijk een speciale reiswieg voor in de auto. Je kan hem op de achterbank met 2 gordels vastmaken. Je kindje maak je dan in de reiswieg ook vast met een gordeltje. (Maar ik zou dit zelf nooit doen, lijkt me niet echt veilig bij een ongeval...Ik vind een autostoeltje groep 0 nog steeds het veiligste)
Bedankt voor jullie nuttige reacties! Mijn voorkeur gaat uit naar een 3 wieler omdat deze zeer wendbaar zijn. De rest zal ik zelf moeten zien en uitproberen. Op 14 maart krijg ik hem thuis geleverd, ik kan nu al niet wachten! @ Nele87: weet je ook toevallig of er een onderstel bij zit voor de maxi cosi in de auto? Of is die ook vast te klikken met een gordelsysteem?
Er is inderdaad een onderstel verkrijgbaar. (zoals een Familyfix van Maxi Cosi). Mijn zus heeft die niet gekocht, en gewoon altijd de gordel gebruikt.