Zijn we eindelijk uit de naam, kom ik erachter dat ons meisje P.M.L. krijgt als initialen? Zien jullie hier een probleem in of gaat mijn gedachtengang te ver? Ik moet nog een weekje dus al jullie opmerkingen zijn welkom!
Ik kom ze wel erger tegen hoor. En denk dat het niet voor problemen gaat zorgen. Kinderen in de pubertijd zijn denk ik niet zoveel bezig met hun initialen. Het is denk ik ook dat je het zei.. weet niet of het me anders was opgevallen. Succes nog dat weekje! Laat je het tegen die tijd weten?
Ik zag meteen wat je bedoelde ja. Als je een andere optie hebt, zou ik daar voor gaan. Als je echt geen andere naam of volgorde wilt, zou ik het er niet voor laten.
als je er niet over begonnen was was het me niet opgevallen denk ik. Maar nu zie ik er wel wat in ja . Hoewel ik dat ook zo (maar net wat anders ) als je de volgorde veranderd in : PLM maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nu over doordenk *grijns* sorry.... Ik zou me er verder niet door laten weerhouden hoor, dan kun je overal wel wat van maken.
Als derde naam willen we haar Le(a)titia (ver)noemen, we kunnen er Titia van maken. Dan wordt het P.M.T. Maar bij Titia kun je ook weer bepaalde accociaties hebben... Aan de andere kant, initialen kom je misschien vaker tegen dan je tweede/derde naam, bv op alle post.
Ik zou het echt niet wijzigen hoor, zeker als 3e naam vind ik Leatitia een stuk mooier dan Titia. Het omwisselen is geen optie? Dus eerst de L en dan de M ?
Het is dat je er zelf over begon, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gezien. Ik zou het niet veranderen, hoe vaak wordt die derde naam nou echt gebruikt?
Ik zag het wel (waarschijnlijk omdat je er zelf over begon), maar ik zou 't geen probleem vinden hoor!
Ik zag het ook werkelijk niet hoor! Als er nou L.U.L. had gestaan ok, maar ik zou hier geen probleem in zien.
als ik het gewoon bij iemand had zien staan, was het mij niet opgevallen, maar nu je er over begon zag ik het wel meteen. Ik zou het geen probleem vinden, zo overduidelijk is het niet. Mijn vader heeft de initialen B.H.
Ik heb dus echt de initialen gegoogled, maar op piemel was ik zelf totaal niet gekomen... Voorletters lees ik toch altijd als Pee Em El, niet als pml achter elkaar. Zou er geen enkel probleem van maken
Het is wel grappig de reacties te lezen haha maar als je niks had gezegd en ik zou alleen de initialen hebben gezien dan had er ik gewoonweg niet over nagedacht dus ik zou het gewoon doen. Ik vindt Laetitia ook erg mooi en zou er geen Titia van maken. Volgens mij krijg je daar eerder andere woorden voor. Mijn zus haar initialen zijn sm maar echt waar nog nooit iets over gehoord en zij loopt er toch al wat jaartjes mee. Dus volgens mij als jij er verder niemand zo specifiek op wijst is er niets aan de hand. Succes met de laatste loodjes.