Verschillende initialen verkeerd interpreteren?

Discussie in 'Babynamen' gestart door pino1000, 14 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pino1000

pino1000 Lid

10 mrt 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn we eindelijk uit de naam, kom ik erachter dat ons meisje P.M.L. krijgt als initialen? Zien jullie hier een probleem in of gaat mijn gedachtengang te ver?

Ik moet nog een weekje dus al jullie opmerkingen zijn welkom!

2. chantelle

chantelle Bekend lid

3 aug 2010
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    uuuhh vertel wat betekent het :D

3. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik kom ze wel erger tegen hoor. En denk dat het niet voor problemen gaat zorgen.
    Kinderen in de pubertijd zijn denk ik niet zoveel bezig met hun initialen.
    Het is denk ik ook dat je het zei.. weet niet of het me anders was opgevallen.

Succes nog dat weekje!

Laat je het tegen die tijd weten?

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik zag meteen wat je bedoelde ja. Als je een andere optie hebt, zou ik daar voor gaan. Als je echt geen andere naam of volgorde wilt, zou ik het er niet voor laten.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als je er niet over begonnen was was het me niet opgevallen denk ik. Maar nu zie ik er wel wat in ja ;) . Hoewel ik dat ook zo (maar net wat anders :p) als je de volgorde veranderd in : PLM :p maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er nu over doordenk *grijns*
    sorry....

Ik zou me er verder niet door laten weerhouden hoor, dan kun je overal wel wat van maken.

6. pino1000

pino1000 Lid

10 mrt 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als derde naam willen we haar Le(a)titia (ver)noemen, we kunnen er Titia van maken. Dan wordt het P.M.T. Maar bij Titia kun je ook weer bepaalde accociaties hebben...

Aan de andere kant, initialen kom je misschien vaker tegen dan je tweede/derde naam, bv op alle post.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik zou het echt niet wijzigen hoor, zeker als 3e naam vind ik Leatitia een stuk mooier dan Titia. Het omwisselen is geen optie? Dus eerst de L en dan de M ?

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik zag inderdaad wel direct wat je bedoelde:) Maar ik vind het geen groot probleem.

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ben ik nou zo krom? Ik zie het echt niet!

10. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Het is dat je er zelf over begon, anders had ik het waarschijnlijk niet eens gezien. Ik zou het niet veranderen, hoe vaak wordt die derde naam nou echt gebruikt?

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    :) PieMeL

12. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

oh echt?
    Ik zag het echt niet hoor!!

13. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zag het ook niet ;), dus wat mij betreft geen probleem :D

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zag het wel (waarschijnlijk omdat je er zelf over begon), maar ik zou 't geen probleem vinden hoor!

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zag het ook werkelijk niet hoor! Als er nou L.U.L. had gestaan ok, maar ik zou hier geen probleem in zien.

16. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat zou mij wel opvallen :cool: ... :D

17. tulip

tulip Niet meer actief

als ik het gewoon bij iemand had zien staan, was het mij niet opgevallen, maar nu je er over begon zag ik het wel meteen. Ik zou het geen probleem vinden, zo overduidelijk is het niet.

Mijn vader heeft de initialen B.H.

18. Leyni

Leyni Niet meer actief

Ik heb dus echt de initialen gegoogled, maar op piemel was ik zelf totaal niet gekomen...
    Voorletters lees ik toch altijd als Pee Em El, niet als pml achter elkaar. Zou er geen enkel probleem van maken

19. Sanno11

Sanno11 Lid

14 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel grappig de reacties te lezen haha maar als je niks had gezegd en ik zou alleen de initialen hebben gezien dan had er ik gewoonweg niet over nagedacht dus ik zou het gewoon doen. Ik vindt Laetitia ook erg mooi en zou er geen Titia van maken. Volgens mij krijg je daar eerder andere woorden voor.
    Mijn zus haar initialen zijn sm maar echt waar nog nooit iets over gehoord en zij loopt er toch al wat jaartjes mee. Dus volgens mij als jij er verder niemand zo specifiek op wijst is er niets aan de hand.
    Succes met de laatste loodjes.

20. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ik had het echt niet gezien hoor ;)

Deel Deze Pagina