wie heeft ervaring met de sensitest zwangerschapstesten?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by michelle2007, Dec 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    hallo allemaal wie hebben er ervaring met de sensitest zwangerschapsdipsticks?
    met deze kun je 4 dagen van te voren testen...
    maar wie heeft gehad dat het dus met 4 dagen neg was en dag van nod bijvoorbeeld positief?

groetjes en alvast bedankt voor een reactie! :)

2. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
  3. Dees83

Dees83 Actief lid

Jul 4, 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik heb de afgelopen dagen getest met sensitest maar weet me geen raad met de uitslag. Ik had daarom ook een topic geplaats over of sensitest indrooglijntjes had. Zie namelijk op alledrie een lijntje maar of het nou wat betekend? Maar met je vraag kan ik je niet helpen, sorry.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik heb nog niet mogen testen helaas...heb ze wel in huis. Over de ovutesten ben ik wel erg tevreden

5. michelle2007

michelle2007 Bekend lid

Oct 28, 2008
    619
    0
    0
    heey dees wat voor streepjes heb je dan?
    als het een 2de lichtroze streep is dan zou ik gewoon nog doortesten want bij mij geeft de dipstick dat echt wel aan een dikke vette paarse streep en de midstream waar je over heen moet plassen niet!
    dus gewoon even doortesten zou ik doen....

maar dames bedankt voor je antwoord want ik heb ze zondag besteld maar ga morgen testen 2 dagen voor mijn nod want heb wel allemaal verschijnseltjes!
    en aangezien die 4 dagen voor nod konden was ik benieuwd of er mensen met ervaring waren!

iemand anders wel ervaring hiermee?

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik heb met sensitest getest en was negatief, ben vandaag ook ongesteld geworden. Ik lees vaak over indrooglijntjes enz. maar bij mij kon de test niet duidelijker zijn.......het hartje bleef spier wit. Dus ik heb iig. geen last gehad van indrooglijntje of licht streepje ofzo.Ben zelf wel tevreden over sensitest. Zit net in ronde 2 dus heb pas 1 keer getest. Jij veel succes met testen.

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik heb even gekeken naar mijn sensitestje van de 14e (ja ik weet het veel te vroeg om te testen haha) en die was negatief, er stond wel een heeeeeel vaag schaduwtje. Maar verder geen raar indrooglijntje en wat dan ook.
    En nu heb ik er 1 van vandaag en daar staat een vaag roze lijntje op. Dus ik denk wel dat het goeie testen zijn, Als het lijntje roze is en niet grijs zit je goed ;)

Foto staat in mn album[/img]

8. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

Sep 11, 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    ik heb ook elke x een super licht roze streepje die nauwlijks te zien is..

Nu had ik me test van eergister even gepakt! en wat denk je.. roze streep ineens veel duidelijker!... hoe kan dit ? moet ik dan uitgaan van positief of zal dat vanwegen het uitdrogen komen.. :S

9. Bianca82

Bianca82 Niet meer actief

Ik heb ze ook besteld dus ben benieuwd. Ik vraag me nu alleen af wanneer ik moet beginnen aangezien ik nog lang geen duidelijkheid heb over mijn cyclus...

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    2,093
    0
    0
    Ben ook benieuwd eigenlijk.
    Ik heb ze ook gedaan en ik zie dus alleen in het licht een paars streepje (net zo breed als teststreep) en als ze even oud zijn zie ik het lijntje ook gewoon.
    De lijntjes zijn wel gekleurd. Ik snap hem even niet

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    ik heb in mijn album wat fotos staan van sensitesten. Bij mij kwamen er geen indrooglijntjes bij degenen die nega waren.

12. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    2,093
    0
    0
    @emma21: je geeft mij weer hoop dank je wel die van mij lijken op jouw 5 dagen voor nod

Share This Page