Ik ben nog te kort zwanger vind ik om de kinderwagens in de winkel uit te proberen. Maar als ik op internet kijk, spreekt de Transit Combi van de Babydump mij erg aan qua uiterlijk, mogelijkheden en prijs. Helaas verder geen foto's te vinden van hoe deze ingevouwen er uitziet of welke standen de zitting heeft, dus omgekeerd en kan deze helemaal plat? Kun je de voetensteun ook in meerdere standen zetten? Dus is er iemand met deze wagen, dan hoor ik graag jouw gebruikerservaring, foto's zijn ook welkom. Bedankt alvast!
Ik heb hem in de winkel uitgeprobeerd en gelijk besteld, vind het een erg leuke kinderwagen. Heb nog geen ervaringen want de kleine is er nog niet de zitting kan beide kanten op en hij is gemakkelijk in te klappen. De wielen kunnen er eventueel ook nog af zodat hij nog platter is. Ook vond ik dat de wielen gemakkelijk draaiden, dit was voor mij erg belangrijk en de wagen is ook niet zo zwaar. Weet niet hoelang je zwanger bent maar onthou wel dat sommige kinderwagens niet gelijk geleverd kunnen worden (zoals deze), die van mij komt pas in november...
Ook wij hebben 'm besteld en al in huis. Baby moet nog geboren worden, dus nog geen ervaring maar wij vonden 'm erg handig. Makkelijk in te klappen/om te zetten (maxi cosi op/af) en lekker klein opvouwbaar. Daarbij natuurlijk de prijs/kwaliteit verhouding.