Hallo dames, Wij zitten een beetje na te denken over Ivana der vejaardag en dachten dat een v-smile baby wel leuk was. Nu is mijn vraag of (een van) jullie misschien ervaring heeft met de V-smile baby, en hoe het dus bevalt. groetjes Nicole en Ivana
Ik heb er een voor de verjaardag van onze zoon gekocht.....Na eerst een kapotte en incomplete gekocht te hebben (kan gebeuren!) zijn wij 'm eens gaan testen. Wat viel dat tegen zeg! Ten eerste de stem......echt een superirritante computermannenstem en daarna de mogelijkheden......De irritante stem zegt om de haverklap; 'druk nu op de voorgevormde toetsen'. Alsof die kleintjes weten wat dat zijn!?! Daarnaast viel het spel cq de mogelijkheden zwaar tegen. In elk geval weinig educatiefs en dat voor bijna E 60,-. Wij hebben 'm teruggebracht!
Aah bha, dat geen wat je beschrijft daar ik al bang voor. Dan denk ik toch dat het wat anders gaat worden! Nu alleen nog op zoek. Als Iemand een tip heeft, ze zijn welkom hoor
De babylaptop van V-tech is heel erg leuk. En de rol en rij school ook (ook van V-tech, een dashboard met stuur).
Kylian heeft de brandweerkazerne van V-tech, de kleine van mijn vriendin heeft het boomhuis. Kylian vindt het helemaal geweldig, als je er een beestje op zet dan zegt het ding ik ben een .... en maakt dan het bij behorende geluid. Er zitten liedjes in en zegt Bel 112 als je hulp nodig hebt! Groetjes Anita
mijn zoontje heeft het treinstation, v tech boom met balletjes die hij er in kan gooien en liedjes heel erg leuk. ben een grote fan van v tech.