wie heeft ervaring met deze babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bumpie, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

2. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik heb zelf een alecto dect nog wat babyfoon ook met muziek en lampje. Ik heb dat zelf nog jury gebruikt want heb aan het ledikantje de tiny love muziek mobiel. Doe vanaf dat tim een week oud is bij het slapen gaan het lampje aan en steeds het zelfde deuntje, na ongeveer 15/20 min gaat het vanzelf uit. Ik merk wel dat tim er rustig van gaat slapen!

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja dat heb ik nu ook zolang gedaan. Heb net de alecto diaprojector besteld:D met licht en geluid. Heb namelijk wel een babyfoon maar had niet gezien dat dit er was.

4. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Wij hebben de dbx-88 nu al 3 jaar in gebruik en is echt heel fijn.
    Je kunt inderdaad muziek en/of de lampjes aanzetten en dat kan of op de babykamer of met de ouder unit(beneden) daarvoor hoef je niet op de babykamer te komen. Wij gebruiken het muziekje nog steeds dagelijks.
    Echt een van onze beste aankopen.

En wrs. Ga ik een tweede halen voor de baby omdat hij zo fijn is.

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik heb geloof ik de iets nieuwere versie, maar die werkt dus ook zo met dat muziekje en het lampje. Het fijne is dat je het ook vanaf de ouderunit kan bedienen en dus niet de kamer in hoeft om het muziekje nog eens aan te zetten. Onze dochter vindt die xylofoonklanken heerlijk en slaapt er goed op in. Ik ben erg blij met deze babyfoon al vind ik het nog steeds moeilijk om haar niet voortdurend in de gaten te kunnen houden. Daarom wel bewust geen beeldbabyfoon genomen, zou er de hele tijd naar kijken denk... :)

6. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben een andere. Lampje staat altijd aan (anders is kamer pikkedonker 's nachts vanwege verduisterende gordijnen), maar in plaats daarvan zou je ook een nachtlampje in het stopcontact kunnen doen.
    Muziekje op afstand vond ik ideaal! Heb ik heel vaak gebruikt, evenals de mogelijkheid om via de babyfoon met haar te praten (liedje zingen zonder ernaartoe te gaan).

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Oh ja, dat vind ik ook nog onwijs handig aan deze babyfoon!
    Kortom: ideaal ding dus! ;)

8. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

wij hebben 1 versie ervoor...
    ik vindt ze waardeloos want na een jaar doet die het niet meer en toen had ik een ander gekocht van het zelfde merk en na bijna een jaar ook kapot... gebruik nu geen babyfoon meer maar moet er wel 1 aanschraffen voor de 2e zodrek... maar koop een er nu 1 van 250,- met camera

Deel Deze Pagina