wie heeft ervaring met deze voeding

Discussie in 'Voeding' gestart door lykel, 14 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    het gaat om A R van nutrilon. ik gebruik zelf omneo van nutrilon maar Björn blijf spugen en ik heb alles van dit forrum en wat het cb zei geprobeerd en niets helpt. maar nu zag ik in capelle deze voeding staan en dat is speciaal voor erg spugende baby's het blijkt dat deze voeding in de maag verdikt. maar omdat ik deze voeding nergens anders te koop zie vraag ik me af of er nog meer deze voeding gebruiken.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb er idd wel van gehoord, maar geen ervaring mee. Het schijnt gegeven te worden aan baby's met erge reflux.

Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar is zou niet te snel overschakelen van voeding steeds. Hij moet ook de kans krijgen om aan voeding te wennen. In Nutrilon AR zit Johannesbroodpitmeel. Misschien kun je dit halen en door zijn huidige voeding doen?

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik zou idd ook niet te snel wisselen, verbaas me nog welles over hoe makkelijk daarover gedaan wordt soms, daarvoor moet je echt bij het cb zijn en met begeleiding (vind ik)

4. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Djurra krijgt deze voeding op advies van de kinderarts ivm erge reflux. Het wordt absoluut sterk afgeraden om deze voeding uit jezelf te kopen of ermee te beginnen. Daarom zijn ze ook alleen bij de etos en de apotheek te koop. De voeding heeft namelijk ook nare bijwerkingen en voor kids zonder heftige reflux helemaal.

5. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik hoop niet dat sommige mensen mij verkeerd begrepen hebben.
    ik wou niet zomaar overstappen want dat vind ik zelf ook niks. ik moest gisteren voor controle naar de kinderarts en daar wou ik het ook nog even vragen mede omdat björn met een ziekte loopt wil ik dat hij goede voeding krijg en vraag ik het eerst aan hun.
    mijn kinderarts adviseerde mij na overleg omdat Björn goed groeit toch over te stappen op deze voeding.
    het is nu alleen even zoeken waar in dordrecht ik deze voeding ga kopen.
    en om het nou telkens bij de ah in capelle te halen heb ik ook weinig zin in

6. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    nou ik gebruik deze voeding nu vanaf vrijdag en moet zeggen dat het super goed gaat Björn heeft nog geen een keer gespugt en daar ben ik blij om want het is niks om je kind telkens in zijn eigen spuug te vinden.

Deel Deze Pagina