Hallo lieve moeders, Wie heeft er van jullie ervaring met kinderopvang Partou (Amsterdam)? Mijn dochter van 4 maanden gaat er binnenkort heen (ze komt in een verticale groep helaas). En wat zijn jullie ervaringen met verticale groepen voor een baby van 4 maanden? Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Hoi, Ik ken partou, maar mijn zoontje gaat er niet heen. Een vriendin van mij heeft wel haar dochtertje bij partou zitten. Ze is wel tevreden over partou geloof ik. Wat betreft de verticale groep; ik vind dat persoonlijk juist fijner. Doordat mijn zoontje 1 van de weinige baby's was, kon er vrij adequaat worden gereageerd op zijn behoeften. De oudere kinderen zijn tenslotte een stuk zelfstandiger. Bovendien vond hij juist die oudere kinderen erg leuk, ook toen ie zo klein was. En je hebt het probleem niet dat kinderen op een gegeven moment de oudste zijn van de jongste groep en daardoor weinig uitdaging vinden. Mijn zoontje trekt zich namelijk echt op aan de oudere kinderen. Mijn ervaring is dus positief. Alleen voor de oudste kinderen lijkt het me minder leuk.
Bedankt voor je reactie Yukl, Ik twijfel nog wel m.b.t. de verticale groepen. Het lijkt mij dat een baby dan niet zoveel rust heeft (teveel drukke kinderen). Mijn dochter gaat er wel heen...even afwachten hoe het gaat. Maar kan me zeker voorstellen dat de dreumes het heel leuk vinden met de oudere kinderen. Liefs Mama
Partou... die wilde mijn BSN nummer hebben, weten wie mijn werkgever was, wat voor een contractvorm ik en mijn man hebben en hoeveel ik en mijn man verdienen... En toen ik vroeg waarom ze dit allemaal wilden weten kwam daar geen antwoord op. Maar zonder die gegevens kon ik niet inschrijven... Dan maar niet! Rare bedoeling!