Jeeeeeeeeaahhhh, wij zijn trots!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loe, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Want eindelijk is ons mannetje gaan staan uit zichzelf!:D Jippie, fijn voor ons (hij is 13.5 kg) en voor hem. Hij ziet nieuwe dingen en kan nieuwe dingen. AFgelopen vrijdag ging hij voor het eerst staan, wist niet wat ik zag. En nu, tot vandaag, heeft hij het iedere dag een paar keer gedaan.:D
    En dat voor een mannetje dat af en aan ziek is geweest en van het weekend nog met het rotavirus in het ziekenhuis lag: je bent mama's knappe beer!:D:D

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeuj! Knappe L!

Fijn dat jullie weer uit het ziekenhuis zijn :)

3. Purk

Purk Niet meer actief

Joehoe!! Knap hoor!! En nu zul je zien dat hij de hele dag wil gaan staan :D

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    jippie! Goed joh!

5. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    flink!!!! :)

6. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Yeaaay, gefeliciteerd met deze mijlpaal trotse mama!!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Dank jullie wel! :D
    oi oi, en nu moet hij toch weer terug naar het ziekenhuis. Nog steeds dat rot rotavirus. Het gaat niet goed. drinkt wel matig, wil eigenlijk nagenoeg niets eten en spuitluiers tot in zijn nek. :(Nu weer water met nog een paar 'stukjes'(sorry). HAP gebeld en we mogen weer komen (hij is van zondag tot maandag opgenomen geweest ivm uitdroging). Bah. En dan nog gaat hij lekker verder met staan. :):)Mijn knappe kanjer!!!!

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    wie weet wat hij allemaal kan als hij straks weer helemaal opgeknapt is ;) Veel beterschap!!!

9. Loe

Loe Niet meer actief

moet ik eerlijk zeggen dat wij vonden dat ze hem ook wel abrupt ontsloegen......... (tis ook wel heel besmettelijk rota, af en toe kregen we het idee dat ze niet wilden dat hij mogelijk de afdeling zou besmetten, maar ja, kan me dat eigenlijk ook weer niet voorstellen. We weten niet wat we moeten denken, alleen dat het allemaal erg snel ging.

10. Loe

Loe Niet meer actief

:DDan gaat hij vast achter de kat aan hihi als dat ein-de-lijk kan. Hij is helemaal weg van de kat.

Deel Deze Pagina