Duowagen....welke?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koekoet, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekoet

Koekoet Lid

19 feb 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik ben opzoek naar een kinderwagen voor mijn twee kids, één van twee maanden en één van 1,5 jaar. De kinderwagen moet wel prettig in gebruik zijn en niet al te groot zijn. Welke kinderwagens hebben jullie en hoe bevalt deze?

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ik heb de Bugaboo Donkey besteld, kan niet wachten tot ik 'm heb, over een week of 4. Super wagen en vooral omdat ik 'm makkelijk kan omklikken naar mono als hij voor mijn oudste niet meer nodig is. Dat was voor mij 1 van de redenen om voor deze wagen te kiezen.
    En de wagen is klein inklapbaar voor achter in de auto, ook niet onbelangrijk.

't Is niet bepaald goedkoop, maar ik had er graag voor over.

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben de Mountainbuggy gekocht voor Jesse en de kleine die onderweg is. Hebben hem al een paar keer uitgeprobeerd en hij bevalt ons tot nu toe heel erg goed. Je hebt goed zicht en goed contact met beide kindjes, er kan een reiswieg op, hij rijdt supersoepel en licht, er zit een grote boodschappenmand onder.
    En tsja, nadelen, hij is wat breder dan een enkele wagen en hij neemt nog best wel wat ruimte in in de auto. Maar wij hebben dan ook een model uit 2009 (van mp), ik geloof dat de nieuwe wagens smaller zijn.

4. lienepien79

lienepien79 Actief lid

18 feb 2012
    125
    0
    0
    Wij hebben een topmark tandemwagen. Ik vind het een erg fijne wagen. Hij is niet breder dan een enkele wagen. Hij rijd niet heel zwaar, Als de kleine wat groter is kunnen ze allebei lekker zitten en een grote boodschappenmand. Nadelen zijn wel dat hij niet echt heel klein is als hij is ingeklapt en het voorste zitje heeft minder ruimte dan die andere. Verder is het een heerlijke wagen

5. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Phil & Teds!! Kan daarna ook als enkele wagen. Wij zijn er heeeeeel tevreden mee!

6. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een fan van de Easywalker duo! Echt super fijne soepele wagen, kindjes zitten naast elkaar (gezellig!) en ideaal voor als je veel wandelt in het bos e.d.

7. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Hier ook easywalker duo!! Super wagen, rijd echt heel soepel....

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb de Kees K2, echt een superding, kijk eens op Duowagens - tweeling kinderwagens - uit voorraad leverbaar daar zijn veel aanbiedingen van deze wagen.
    Nadeel is dat iedereen direct erin kan kijken, omdat het nestje (baby gaat dan in een zogenaamd nestje maar kan met mooi weer ook zonder)
    dan van je af staat.
    Verder veel complimenten gekregen over de wagen en ben er zelf heel blij mee.
    Wij hebben zelf een tweeling, maar 1 van de tweeling heeft 10 maanden in het ziekenhuis gelegen dus ik wandelde er veel in met mijn oudste en 1 van de babies. Dat ging heel goed, hij was supertrots dat hij naast zijn broertje in de kinderwagen mocht zitten. Ik zou niet kiezen voor een `ondergeschoven kindje-wagen`;)

9. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Onze oudste was 1,5 toen onze jongste geboren was. Wij hebben ook de K2 duo wagen gekocht. Vooral ook vanwege prijs kwaliteit verhouding. Onze insteek was/is dat de oudste er niet al te lang in zou zitten. Hoogstens een jaartje ofzo. Daarna willen we een simpele buggy kopen met plankje en een tweede simpele buggy erbij voor de dagjes weg. En daarom wilde we er niet al te veel aan uitgeven. En het is echt een fijne wagen. Voor ons was het ook een voorwaarden dat ze naast elkaar moesten zitten. De tandems ben ik niet zo'n fan van.
    Nu zijn we een half jaar verder en de oudste gaat er inderdaad een heel stuk minder in. Wil vaak mee lopen en dat gaat prima.
    Dus ik zeg de k2 duo wagen:)

10. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij hebben een Easywalker Duo (2e hands van Marktplaats). Ik ben er echt zo blij mee! Het is een heerlijk wagen; hij rijdt licht, is makkelijk met 1 hand te besturen (handig in de supermarkt als je ook nog een mandje beet hebt) en er is voor de baby een gewone reiswieg en niet zo'n babynestje. Oh en ook niet onbelangrijk -> ik kan gewoon zonder problemen alle winkels is. Behalve de Kruidvat, maar daar heb ik met mijn enkele wagen altijd al de halve inventaris achter mijn wielen hangen, zo volgepropt staan die paden ;).

11. Isis26

Isis26 Niet meer actief

12. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Tussen onze oudste en jongste zoon zit 19 maanden. De oudste liep echter pas met 18 maanden. Wij hebben de bugaboo Donkey, en daar zijn we zo ontzettend blij mee!!! Kan ik echt iedereen, die het geld er voor over heeft, aanraden.
    Zoals hierboven aangegeven echt heel makkelijk om te bouwen naar een enkele wagen. Bij ons gebeurd het best nog weleens dat we met 1 kindje op pad zijn. Op deze manier hoeven we ook maar 1 wagen te hebben. En hij is echt heel fijn in gebruik.

Enige nadeel is de prijs, hoewel dat dan ook wel weer meevalt omdat wij onze bugaboo cameleon voor een zeer goede prijs konden verkopen...

13. Storm

Storm Niet meer actief

Phil & Teds Echt superwagen. Niks groter of breder dan met een normale kinderwagen. Ben er echt superblij mee.

14. Koekoet

Koekoet Lid

19 feb 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bugaboo Donkey valt helaas af i.v.m. de prijs. De easywalker duo en de phil and teds lijken mij wel wat. Kan mijn baby van 2 maanden wel goed liggen in de phil and teds

15. marionneke1984

marionneke1984 Actief lid

5 jul 2009
    212
    6
    18
    Vrouw
    ik heb een duowagen van topmark achter elkaar. rijdt heel fijn en kan makkelijker overal door.
    met die langs elkaar kun je overal veel moeilijker door.

16. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Hier icandy peach, hebben er heel veel plezier van gehad.
    Gebruik hem nu nog als enkele wagen, maar grote man zou het liefst er nog elke dag in zitten...

17. Demmie

Demmie Nieuw lid

13 mrt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    De Bugaboo donkey! Echt een aanrader, ik heb em voor m'n tweelingjongens van 8 maanden en vind 't echt een superwagen!
    Heel stabiel en smaller dan alle andere tweelingwagens en hij ziet er ook veel mooier uit dan alle andere, ook niet onbelangrijk ;)
    Hij kost wel wat, maar dan heb je ook wat!

18. Kovu

Kovu Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.130
    0
    0
    Pedagoog
    Provincie Limburg
    De Mountain Buggy Urban Jungle Duo! Bevalt uitstekend!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij hebben deze wagen ook en gebruiken hem met heel veel plezier!

Nu als enkele wagen omdat Megan op het plankje wil staan maar als ik bijvoorbeeld even naar de stad ga dan maak ik er in een handomdraag een hele mooie duo wagen van :D
    Super ding.......haha

Deel Deze Pagina