Hallo allemaal, Heeft iemand ervaring met het fietskarmerk Vantly (zie foto)? Ik hoor het graag! Ben op zoek naar een goede fietskar met een leuke prijs-kwaliteit verhouding. Wij zullen geen hele tochten gaan maken, het is meer voor mooi-weer-zondagsritjes naar opa en oma Ook als je tips hebt voor de aanschaf van een fietskar hoor ik het graag. Bedankt! groetjes, Rosalie
Wij hebben ook een fietskar, ik herinner me niet meer welk merk, wel nog dat vorig jaar de geveerde karren enorm veel duurder waren dan de niet-geveerde. Uiteindelijk een niet-geveerde gekocht met het idee dat onze fiets zelf ook niet geveerd is en zoonlief was ook geen plat baby'tje meer toen. Als je van plan bent om er met 2 kindjes in te zitten, best direct een grote kar aanschaffen, zijn je kindjes sterk verschillend in leeftijd, best een kleine want zo'n kar weegt behoorlijk veel achter je fiets. Verder zit zoonlief van 2 nog steeds in de "babyschelp" (die tot 1 jaar zou zijn zeiden ze toen) maar moet er wel bij zeggen dat hij nogal klein van stuk is. Ook moest hij die schelp niet hebben, zou ik toch een extra kussen overwegen. Verder van mij geen tips. Veel plezier ermee.