Nam je er 2 of 1 ?? Heeft t voor je gevoel geholpen ? Ben je vlak erna zwanger geraakt dat soort dingen en wat doet het nou eigenlijk ? Groetjes miranda
Hoi, Ik gebruik ze en heb wel echt het idee dat het mij helpt. Na het stoppen van de pil in 2009 had ik laat mijn eisprong en snel erna al ongesteld, toen heeft het zonder die pillen ruim een half jaar geduurd eer ik zwanger was. Inmiddels dus een gezonde zoon van bijna 2 jaar. Na mijn spiraal die eind mei verwijderd is ben ik met deze pillen begonnen en was al in ronde 2 zwanger, helaas is dit een miskraam georden. Nu gaan zitten we in ronde 2 na de miskraam en heb ik in deze dagen mijn eisprong. Door de pillen heb ik op dag 14 of 15 al mijn ei en wordt ik 14 dagen later ongesteld. Erg tevreden dus! Succes!
ik zit er ook aan te denken om ze te halen. hoe snel werken die dingen? Zit nu op cd3, zou ik zo snel al gewoon op cd14 een eisprong kunnen krijgen?
Ik ben er na 3 pogingen vorige maand mee begonnen. DIe keer was het ook raak! Dit is helaas 2 weken geleden een VMK geworden.. Ik slik ze nu nog steeds.. Ook mijn ei komt nu netjes op ongeveer 14 dagen..
oei, dat klinkt positief.. had vorige ronde mijn waarschijnlijk pas op cd 23 ofzo, 5 dagen later ongesteld geworden, en dat wil ik deze maand echt niet meer... morgen dus naar de etos
Met 1 of 2 pillen per dag ? Want ik heb ook verhalen gelezen dat bijsommige vrouwen met 2 per dag de cyclus te lang werd ? Xx en als je eenmaal zwanger bent moet je dan niet beter stoppen ?
Ik slik er al 9 maanden elke dag netjes 2. Heb al vanaf stoppen met de pil (en beginnen met slikken) een nette cyclus van 25-27 dagen en een lf van 13 dagen.
Je kan het altijd proberen. Ze garanderen niks, maar er zijn veel positieve verhalen Verwacht alleen niet na 1 maand al super goed resultaat. En als je zo'n korte lf hebt is het misschien handig om eens naar de dokter te gaan? Dan kan je eitje namelijk nooit innestelen en wordt de kans wel erg klein dat het raak gaat zijn
ja, dat is zo.. ben 5 juni bevallen, daarna 3 keer ongesteld geworden. denk alleen dat ze gaan zeggen dat ik mijn lichaam eerst tijd moet geven om te herstellen, bladiebla. Voor mijn bevalling had ik nooit last van rare cyclus of korte lf.
Hmm 3 keer ongesteld is inderdaad nog wel kort, misschien nog een paar maandjes afwachten en ondertussen die pillen proberen?
Ik heb ze vanmiddag laat gehaald dus vandaag neem ik er maar 1 maar ja ik weet nog steeds niet echt wat nou goed is 1 of 2 ik twijfel enorm stom he. Xxx
Volgens mij was er al zo'n topic... haha dat dacht ik toen ik info erover zocht. Ik ben ze gaan gebruiken, en was gelijk zwanger... helaas is dit een miskraam geworden met bijna 11 wk..nu mn lichaam ff rust geven, en daarna ga ik het weer proberen.. mijn verschrikkelijke cyclus werd er wel beter door
Hhhmmm, ik ben geloof ik een van de weinige bij wie het geen effect heeft. Ik ben er na mijn laatste ronde van 73 dagen (!!!) aan begonnen. Inmiddels zit ik op dag 34 en nog geen eisprong in zicht (ovutestjes) . Het tweede doosjes is al aangebroken.
Bedankt al voor de reacties als je iets voor het eerst doet toch fijn om alle ervaringen te horen van een ander. Niet veel mensen gebruiken het volgens mij. Xxx
Slik ze nu 8 maand maar nog geen resultaat. Mijn cyclus was al erg onregelmatig na pil stop van 40 tot 76! Ik heb nu chlomid 50 mg van de fertiliteit arts gekregen en is nu weer regelmatig op 29 dagen. Kon dus niks merken van die etos pillen! Denk dat het bij iedereen anders is.