Dat denk ik niet. Ook als je ze niet slikt kun je een miskraam krijgen toch. Volgens mijn arts zijn ze gewoon goed omdat daar alles in zit voor als je zwanger wil worden.
Nou ja ik heb net me ongi gehad (alweer een teleurstelling ) maar nu dus begonnen met die pillen het kan geen kwaad toch ? Hopelijk slaat gelijk deze cyclus nog aan. Xxx
ik heb nog bijna een doosje pillen over . als ik er iemand blij mee kan maken ontvang ik graag pb ik heb nu andere pillen namelijk , en t is zonde niets met deze te doen....
Mij hebben ze niet geholpen.. Cyclus bleef lang en onregelmatig.. Doosje leeg gemaakt en daarna weer gewoon aan de foliumzuur.. Eerste ronde zonder etos pillen zwanger.. Het zegt niets maar mij hebben ze niet geholpen maar ook niet tegen gewerkt..
Dat las ik dus van meerdere vrouwen ergens vandaar dat ik het toch misschien bij 1pil per dag hou mijn cyclus is tussen 27 en 31 dagen dat is niet heel lang misschien is 2 per dag teveel. Ik weet het ook niet. En zouden ze ook bij innesteling helpen ? Xxx
Het zijn ook wel grote rot dingen he die pillen ik ben elke keer bang dat ik ga stikken in die dingen hihi. Kunnen die niet kleiner ? Hihi. Zijner nog meer vrouwen die ze nemen ? Xxx
Hoi, ik heb ze ook geslikt. Had na het stoppen met de pil een erg lange en onregelmatige cyclus, tussen de 30 tot 92 dagen. Ben toen de etos zwanger worden pillen gaan slikken en ben die ronde zwanger geworden met een cyclus van 50 dagen. Heb ondertussen een mooie dochter van 11 maanden dus ik ben er erg tevreden over. Succes met zwanger worden. Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in jullie handen.
Ik gebruikte ze voor ik zwanger raakte van mijn dochter. Ik had cyclussen toen van 40+ al jaren. Ben gelijk de eerste ronde zwanger geraakt en bleek een cyclus te hebben gehad van 28, ongekend dus. Ik ben daardoor altijd zeer enthousiast geweest over de pillen. Nu wilden we een tweede kindje en ik was eigenlijk de pillen een beetje vergeten en gewoon aan de foliumzuur gegaan. Ook deze keer was ik meteen de eerste ronde zwanger. Ik heb dus een beetje mijn vertrouwen daardoor verloren in de pillen omdat ik schijnbaar van mijzelf al erg vruchtbaar ben. Daarnaast zijn de pillen wel lichamelijk een goede voorbereiding op de baby. Ook krijg je er vaak meer cervix slijm door wat je eisprong duidelijker maakt en de weg voor de spermacellen naar de eicel optimaal.
Ik heb ze bij mijn dochter gebruikt en was in ronde 2 zwanger, met regelmatige cyclus van 29 dagen. En deze keer gebruik ik ze weer en ben nu waarschijnlijk in ronde 1 zwanger
heb ze vandaag gehaald, vanavond 1e pil genomen ben erg benieuwd of, en hoe snel ze werken! zit op cd4 vandaag
Ik heb ze nu 2dagen maar heb er maar 1 genomen ik wil eerst zien wat t doet. Dan neem ik er wel 2per dag .Xxx
Idd een hoop goede verhalen! Hopelijk gaan ze mij deze maand ook weer helpen. Het is wel beter er twee te nemen, dan heb je ook de juiste hoeveelheid foliumzuur.
Ik slikte die ook bij mijn dochter, was toen eerste ronde zwanger. Maar of dat door die pillen kwam?? Geen idee. Wist niet eens dat ze zo goed zijn voor je cyclus, had ze gekocht omdat er foliumzuur etc. in zit.
Ik slikte ze vanaf mijn eisprong. Heel gek maar ik ben super regelmatig en in de maanden dat ik ze vanaf dag 1 slikte leek mijn cyclus langer te worden. Ook had ik meer last van bruinverlies verder voor mijn NOD. Uiteindelijk maar helemaal mee gestopt.