Ongesteldheids klachten 2 weken voor nod maar niet ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LittleAngel22, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Bedrijfsleider cafetaria/eethuis
    Waddinxveen
    Ik heb weer wat raars en weet niet echt wat ik er van moet denken.. :p
    Ben sinds een jaar gestopt met de pil, en m'n cyclus zit tussen de 38 en 44 dagen.

Maar nu zit ik op dag 34 en heb al een aantal dagen flinke ongesteldheids krampen en rugpijn. Heb nog nooit een korte cyclus gehad maar dacht eens moet de 1e keer zijn! Inmiddels dus een paar dagen verder maar nogsteeds geen bloed.
    Vanavond had ik echt hevige krampen, wist zeker dat ik ongesteld was! Maar nee, geen bloed, geen viezigheid helemaal niks!
    Heb hier normaal nooit last van! Normaal heb ik de 1e ongi dag buikpijn en rugpijn en is het daarna weg, nu dus al een paar dagen klachten maar geen bloed..

Heb wel sterk het idee dat ik zwanger ben (al voor de ongi klachten) en als ik terug ga denken zou het ook best wel zo kunnen zijn.. De lage rugpijn (dat soms uitsstraalt naar m'n benen) emotioneel, snel geirriteerd, zwaar trek in kaas (had ik bij m'n 1e zwangerschap ook :p ) opgeblazen buik, rommelende darmen, steekjes onderin, wat pijnlijke borsten.

Maar zou dit allemaal al zo vroeg kunnen? Zit nu dus pas op dag 34, terwijl ik vaak toch wel boven de 40 dagen zit.het eitje zou dan nu pas een week bevrucht zijn ofzo?

Iemand enig idee? Testen wil ik eigenlijk nog niet doen, aangezien mn langste cyclus 44 dagen is, en als ik nu al zou testen ik dus wel heel vroeg zou zijn..

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    HEt hangt er een beetje vanaf wanneer je eisprong ongeveer was. Weet je dat misschien ook?

Als dat meer dan 10 dagen geleden is zou je zo maar eens een testje kunnen wagen.
    Dan moet je er alleen rekening mee houden dat hij neg kan uitslaan omdat er nog niet genoeg hcg is. Dus een negatief resultaat zegt dan nog niet alles.

Maar ik hoop het voor je;)

3. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Nou heb vanochtend een test gehaald en die gedaan (ook met het idee van ben veeeel te vroeg) maar wou het toch doen.
    En tot m'n grote verbazing, positief!
    Nog een 2e test gedaan maar die was ook in no time positief! Kan het nog niet echt geloven :p

Bijgevoegde bestanden:

4. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Wauw gefeliciteerd, jij kent je lichaam goed genoeg :)
    Ik heb precies de zelfde klachten alleen teste ik gister negatief!
    Mijn nod is maandag ik wacht rustig, nou ja rustig hahha ik wacht het in iedergeval, nog even af!
    Ben blij voor je geniet ervan!

5. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Haha nou dit is ook echt de 1e keer dat m'n gevoel goed zat :p Heb het wel vaker gedacht en toen was het helaas niet zo..
    Succes met wachten! Hoop voor je dat ie ook positief is :)

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he wat goed zeg!
    Gefeliciteerd en geniet er van..

7. LittleAngel22

LittleAngel22 Actief lid

28 aug 2011
    345
    6
    18
    Waddinxveen
    Bedankt! Ga ik zeker proberen! Helaas in april een miskraam gehad (kwamen we achter bij de 1e echo) dus vind het behoorlijk eng.. Maandag gelijk maar even bellen, hopen dat ik snel kan komen voor een echo!

8. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Gefeliciteerd! Ik heb ongeveer hetzelfde, maar zit dan nu op cyclusdag 36. Heb afgelopen donderdag helaas negatief getest op cyclusdag 34. Ik hoop natuurlijk te vroeg getest, was ook in de middag. Maar goed kan ook zijn dat mijn lichaam me een beetje voor de gek houdt. Voel me in ieder geval wel zwanger en er komt maar geen menstruatie.... Zit dus weinig op dan afwachten....

9. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Oh ja, hopelijk blijft dit kindje lekker bij je en heb je over een paar weekjes een mooie echo met een kloppend hartje!

10. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd!! Ik heb drie dagen bloedverlies gehad op 5 t/m 7 dpo, woensdag is mijn NOD. Vanmorgen stiekem alvast getest, was negatief. Ik hoop dat het bloedverlies een innesteling is geweest...

Deel Deze Pagina