Wie heeft ervaring met Feber en Smoby speelhuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Balou, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
  2. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb het smoby huisje voor onze dochter 2e hands gekocht. Deze is al zeker een jaar of 5 en het is aan hem te zien hij is wat verkleurt maar voor de rest is ie nog superstevig. Ik heb alleen het oude model wat een doek heeft ipv een dakje naast het schuine dak en dat is helemaal poreus.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb niet het bovenstaande feber huis, maar wel een ander speelhuis van feber, en deze is echt superstevig! hele mooi kwaliteit :) alles mooi rond afgewerkt, kindvriendelijk.
    blijft als nieuw maar dat komt vooral omdat hij hier binnen staat;)
    deze hebben wij, maar ik neem aan dat al hun speelhuisjes even goede kwaliteit zijn.

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Sab85: Wow wat heb je dat mooi!

Ik vind het erg moeilijk om een keus te maken. Ik vind de Smoby mooi en manlief de Feber. Onze dochter vind die van Smoby mooier. Smoby is wat goedkoper maar dan moet er toch ook wel verschil in kwaliteit zitten?

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wij hebben het smoby floralie huisje ( uit je link) voor onze zoon gekocht, en het huisje is heeeel stevig en van goede degelijke kwaliteit. ook makkelijk in elkaar te zetten en blijft tot nu toe mooi van kleur

hier zou je goedkoper uit zijn, de verzendkosten zijn hier al inc.

Smoby Berchet Floralie Speelhuis met tuin

6. SeaShell

hier een foto van het huis.. het is ook echt een heel ruim en groot speelhuis

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @daantje22: hoelang hebben jullie het huisje al? Ziet hij er van binnen ook mooi uit?

8. SeaShell

We hebben het huisje pas een paar maandjes maar ben er dik tevreden over! Denk dat ons zoontje zich daar goed in gaat vermaken van de zomer. Van binnen vind ik het er ook leuk uitzien

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ben er nog steeds niet uit :). Vind het zo moeilijk, vind ze allebei leuk :D. Die Feber heeft weer een echt werkende deurbel ;).

Deel Deze Pagina