want wat ze nou weer verzinnen: Oftewel, je bent dan verplicht om euro 98 te gaan tanken, die ruim 8 cent duurder is dan euro 95 en daarom gaan we nog meer genaaid worden dit jaar. Leuk hoor, wat ze al niet verzinnen zeg...mensen met een Laguna vanaf 1998 kunnen bijvoorbeeld geen E10 tanken en moeten dus verplicht aan de euro 98. Check hier of je auto het kan tanken: Je bent al snel duurzaam op weg - E10 check Leuk hoor.. erg leuk, kom je dan, met je 1.73 voor een liter benzine.
Ik snap de uitslag niet hihi.. Wij hebben een volvo v40, volgensmij kunnen wij wel gewoon blijven tanken maar weet t niet zeker. Ze verzinnen iedere x wat nieuws. ipv dat ze de salarissen eens verplicht flink omhoog doen
Ik zal eens informeren bij het tankstation bij ons in de buurt wanneer (en of) ze over gaan. Over het merk auto dat ik rijd is niets bekend en moet ik bij de dealer navragen. De auto van mijn man rijdt op gas
wij rijden een oude amerikaanse chevrolet wegenbelastingvrij, verzekering kost bijna niets en rijd op gas dus wij worden voorlopig niet genaaid...
En ik ga me er niet druk om maken, alles word duurder en als ik me overal druk om moet maken word ik gek
Mee eens. Wij tanken sowieso altijd al iets duurder. V-power. Omdat dit beter is voor de motor. Maar volgens mij zou ik die brandstof niet graag willen tanken.
Maar waar staat dan dat ze dit in Nederland willen invoeren? Onze Laguna is wel gewoon geschikt. Alleen bij onze chevrolet staat dat het nog niet bekent is of deze geschikt is.
Oh mooi is dat! Gelukkig hebben wij er geen last van (tenminste, we dénken dat we geen fsi hebben ) maar daar wordt het voor de anderen niet minder zuur om...
Mijn boodschappen wagentje is een fiat. Maar met mijn laptop is het onmogelijk bij de f te komen. Naar beneden scrollen wil niet.
Ach wij weten al niet eens meer beter, die Seat van ons slurpt 98 alsof het limonade is en bij andere versies sputtert ie tegen :x
zogauw als dit in duitsland erdoor is zal dit al snel in nederland zijn. aan gezien er veel merken in duitsland laden ( bijv bp en gulf)
Gewoon de juiste pomp opzoeken. Gemiddeld is euro 98 zo'n 5 cent duurder per liter dan euro 95. En zoveel duurder kom je niet uit per tank hoor. Ik tank over het algemeen nog geen 35 liter (kleine auto) en dan ben je 1,75 duurder uit... bovendien rijdt hij met euro 98 nog zuiniger ook