Voor alle meiden hier. -------------------------------------------- Blijf vechten en ga door, geef niet op! Zeg niet te snel, ik stop. De weg in de MMM is moeilijk en zwaar. En niet iedereen staat evenveel voor je klaar. Je voelt je vaak onbegrepen en alleen. Maar er zijn hier mensen om je heen. Mensen die je wel begrijpen en weten wat je voelt. Die wel begrijpen wat je bedoelt. Mensen die naar je luisteren en steunen. Steun waar je echt op kan leunen. Lieverds, ga zo door en blijf er voor elkaar. Zo staan we altijd voor elkaar klaar. ------------------------------------------------------ Zo dat moest ik eventjes kwijt. Ik vind het zo fijn dat ik hier van me af kan schrijven en dan ook steun krijg uit alle kanten. Ik denk dat dit voor meer meiden hetzelfde is....
Wauw Vlinder, wat lieffffffffffffffffffffffffffff. Je verwoord het precies zoals het is! Ben ook mega blij met de steun hier!!! Het begrip in de directe omgeving is toch vaak ver te zoeken en hier weet iedereen precies hoe dat het is..... Dikke knuffff voor jou en ik ga megahard duimen dat de operatie goed uitpakt en dat jullie daarna snel voor IVF kunnen gaan!!!
Ik zit dan nog niet zo lang in de mmm maar het is zo'n andere wereld dan het "gewoon"zwanger worden. Prachtig gedicht wat je hebt gemaakt, het verwoord precies zoals ik het voel! Goed gedaan en dank je wel
Vlinder@ Wat een mooi gedicht zo herkenbaar. Lieverd ik ga keihard voor je duimen dat de operatie goed gaat verlopen. Zet hem op he je kunt het!! hele dikke knuf mee.
Vlinder wat ontzettend mooi! en meis heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met de operatie! hoop dat alles goed mag verlopen en dat jullie dan snel weer verder kunnen!!! sterkte met alles!! xx
Ontzettend mooi gedicht!!! Ik sluit me hier volledig bij aan. De buitenwereld weet en voelt niet wat wij mee (moeten) maken en kunnen dit ook niet begrijpen, dit doet vaak zeer en maakt je verdrietig, daarom ben ik ook zo blij met mn forumdinnetjes hier!!! Dikke hug***