Ik heb van de week bij babydump de X-Adventure Swivel Quick Silver besteld voor 349.99, de Researcher was net zo duur. Maar ik snap het verschil tussen die 2 niet zo goed... op de site van xadventure staat bij beide wagens nl dit: Zwenkwiel (360°) Ruime bak Handvaten aan de kap van de buggy en reiswieg Voetrem Ruime opbergmand Luxe luchtbanden Voor en achtervering Verstelbare duwstang Dus wat is het verschil nou?
waar kan je ze dan vergelijken want op de site zelf van xadventure staat dus dezelfde beschrijving..ook bij de inmotion.. overal hebben ze zo te zien hetzelfde staan
Oh sorry heb net mn tekst even aangepast, zag dat je de site al kende... denk dat het verschil alleen in de kleuren zit dan...
nee bij babydump staat de Lime (die ik besteld heb) ook bij de Quick silver en de researcher Ik snap er geen bal meer van..
hmm nou dan weet ik het ook niet maarre hoelang is de levertijd ongeveer? Ik heb de inmotion op 25 mei besteld, en hij is er net 2 week... vondt dit wel erg lang duren... maar misschien ligt dit ook wel aan de zaak waar ik hem besteld heb....
volgens mij zijn dat alleen de kleuren die verschillen. Ik heb de researcher genomen omdat ik niet zo'n glimmende kar wou hebben.
ja klopt ben gister bij een babywinkel gegaan en de onderstellen zijn allemaal hetzelfde enige verschil zijn bij de quicksilver is het reflecterend materiaal bij de researcher heeft ie flaggetjes en de inmotion die heeft gewoon effen kleuren. En verder heeft de quicksilver als enige een handvat ook in de kap van de reiswieg zitten.
Bij de burgerhout hadden ze ons de verschillen uitgelegd...'t zit 'm vooral in de extra zakjes, het onderstel en de stoffen die er gebruikt zijn.