Imagevue Gallery dit is de link naar de fotoshoot die we gister hadden, nu heb ik 4 foto's uitgezocht, maar hoe langer ik ze bekijk, hoe meer ik er leuk vind.... moeilijk moeilijk, t is ook wel een erg leuk gelukt kindje (mijn bescheiden mening dan he, natuuuuurlijk zijn die van jullie ook allemaal erg schattig). ik wil er dus nog een paar na bestellen, maar kom er niet uit, en mn man is ook geen grote hulp. wel jammer dat ze op een paar een lekker drupje kwijl op dr kinnetje heeft (tandjes...) maar mn vader zei; zo is ze nu eenmaal! iemand er een favoriet tussen zitten?
ja, img2929, ik ben gek op schaterlachende kinderen op foto's img2913, staat ze erg mooi op img2927 kijkt ze heel wijs. wel jammer van de bovenkant Mooie meid hoor. Leuke foto's
ik snap het probleem 2929 is gaaf maar 2950 vind ik ook wel érg mooi.. met iets erbij zeg maar... maar haar lach is op diverse foto's zó ontzettend leuk !
ja, heel erg maar dat word zo prijzig t is een donderstraaltje, maar zo leuk. die ene die jij zei waar ze leuk op staat (zittend) heb ik besteld.
Ik vind foto's 2910 2918 2928 en 2943 erg leuk!! En wbt dat kwijl, vind ik altijd wel iets hebben op een foto! Een strakke foto klopt naar mijn idee niet, zo is een kind toch ook niet Onze kleine staat bijv. op 1 foto met een traantje, vind ik juist wel iets hebben!
Je zou ook zo iets kunnen doen, ik wil dat zelf ook nog een keer gaan doen met leuke foto's. Hoef je niet te kiezen (nou ja, alleen die grote dan )
heb tot nu toe besteld; 2913 2914 2931 en 2946 de 2929 en 2927 wil ik in ieder geval ook nog. weet iemand of je kunt 'kopieren' zeg maar als je de originele foto hebt, of wordt dat niet mooi? anders gaat t wel erg duur worden als mn ouders/oma's ook dezelfde foto willen.
we hebben wel zo'n scan/kopieer/print ding, en dan kopieren op fotopapier? kan t altijd een keer proberen, als t niet lukt, kan ik altijd alsnog bijbestellen, ze bewaard de foto's wel een bep. tijd.
Ja die heb ik ook, zo'n 3 in 1 ding. Hier is het met foto papier goed gelukt, verschil met origineel is niet te zien.