Hoi dames, Het is weer zover, nouja het is eigelijk nooit echt overgegaan. Een loopneus, koorts, een slijmhoest, niet willen eten, heel veel drinken. Hij heeft over 2 maanden in het ziekenhuis gelegen omdat ze dachten aan een longontsteking, na verder onderzoek bleek het dus de griep te zijn. Voor hij opgenomen werd zijn ook zijn amandelen eruit genomen enzo. Nu is het weer zover. We gaan bijna om de 3 weken naar de dokter en elke keer krijgen we hetzelfde te horen, bij welke dokter we ook gaan. Uitzieken en koortswerend middel geven. Ik vind het zo zielig nu hij weer maar eens ziek in de zetel ligt en met moeite kan slapen van het hoesten. Pfff, stopt dit nu nooit? Sorry, wou ff klagen.
ik denk toch dat ik noge en contact zou opnemen met de ka om te vragen of er meer mogelijk is om zijn gebrek aan weerstand uit te zoeken.. Voor het manneke ook niet leuk zo!
Mijn meisje is al vanaf haar geboorte iedere maand flink ziek, heeft oa. 14 keer een luchtweg infectie gehad, 7 x longonsteking, 2x kinkhoest en 4 keer RSV. (zij heeft wel een aangeboren longaandoening) Verder onderzoek geeft , buiten haar longaandoening, geen reden voor haar hele lage weerstand. Ze krijgt nu al ruim een jaar dagelijks antibiotica/prednison en allerlei pufjes en als ze 4 is moet ze waarschijnlijk iedere 6 weken een infuus met afweerstoffen geworven uit donorbloed. Keelamandelen, neusamandelen zijn verwijderd en de neusslijmvliezen zijn gedeeltelijk weggesneden zodat deze niet meer kunnen opzwellen en ze dus beter adem kan halen. Ze heeft ook buisjes in haar oren en volgens de artsen in het zh hebben ze alles gedaan wat ze konden doen en is er dus geen andere optie dan langdurig medicijn gebruik.
@ tesske: jeeeee Wat heftig zeg! Arm meisje @ TS: kun je inderdaad niet nog eens bij de kinderarts langs?
Een homeopatisch arts, (en dan dus ook echt iemand die ook echt regulier arts is en daarnaast homeopatisch geschoold)? Die bereiken met dit soort klachten toch wel regelmatig goede resultaten!