wie is er in oktober ook begonnen met de 1e IUI behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kaartje 2405, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaartje 2405

26 okt 2011
    11
    6
    3
    ik werk als onderwijsassistent en ben in het weeke
    emlichheim
    hallo mijn naam is Karin en ben deze maand begonnen met mijn 1e IUI behandeling
    ben benieuwd wie er nog meer net zijn begonnen zodat we ervaringen kunnen uitwisselen.

heb soms het idee dat ik op dit moment de enge ben in mijn omgeving die hier mee bezig is:(. soms wil ik graag praten met vrouwen die weten waar ik het overhebt i.p.v. het aan mensen uitleggen en blijven uitleggen wat er allemaal gaat gebeuren en wat het met je doet.

ik hoop dat er wordt gereageerd.:)

liefs..........

2. Laurierblaadje

14 jul 2009
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 6 november Nod van mijn 1e iui.
    Heb niet veel hoop aangezien de gyn schrok van de uitslag van de zwemmers. Mijn man moet nu voir een nieuwe SA gaan. Maar de iui is wel doorgegaan. Een kans is er altijd, aldus de gyn *zucht*

We wachten maar af..

3. kaartje 2405

26 okt 2011
    11
    6
    3
    emlichheim
    hoi laurierblaadje

ik ben nieuw hier en snap nog niet alle afkortingen sorry.

zoals ik het lees heb je net de insiminatie gehad en is het wachten tot 6 november.
    als ik het verkeerd lees sorry

ik mag pas over 2 weken weer voor mijn startecho en dan kijken of alles weer normaal is zodat ik weer kan beginnen met prikken van de hormonen.

hoe was de insiminatie?

liefs.......

4. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden!

Ook ik heb mijn eerste iui in oktober gehad, afgelopen vrijdag om precies te zijn.
    Mijn nod is op ook 5/6 november, laurierblaadje we lopen gelijk op dus :) spannend!

5. kaartje 2405

26 okt 2011
    11
    6
    3
    emlichheim
    ik hoop voor jullie dat het gelukt is

liefs.....:)

Deel Deze Pagina