Hoi hoi Ik wil voor vaderdag iets laten maken door de kleine, en daar een mooie spreuk bij zetten.. Mijn ex en ik zijn uit elkaar, maar hij is zo'n goeie vader, dus dat wil ik op deze manier nog eens laten merken.. Wie weet iets?
heb hier namelijk een keer iets gelezen, maar weet niet meer goed hoe hij moet.. iets van... iedereen kan vader worden, maar om te papa te worden, moet je heel speciaal zijn.. ofzo? weet niet meer...
Voor mij ben jij de beste Voor mij ben jij speciaal Al zijn er nog veel meer vaders Jij bent het liefst van allemaal!
De allerbeste papa Ik mag dan wel geen dichter wezen, toch ga ik je dit gedichtje voorlezen. De allerbeste pappa dat ben jij, en de leukste ben je er ook nog bij. Maar dat is niet alles wat ik zeggen wou, wat ik echt zeggen wil is: ik hou van jou! mijn papa is super, dat zie je toch meteen, hij is de allerliefste, zoals hij is er geen een en ik heb ooit eens aan vrienden in een kraammand voor de vader een tegel met een spreuk gedaan maar ik weet niet meer welke spreuk het was.