ik zag hier in het verkoop topic een mooi vestje van Z8 maar die is al verkocht dus ging ik op MP kijken kwam deze tegen Marktplaats.nl > 6. Z8 jasje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 er is dus een gat in de voering geknipt , mijn eerste ingeving is dat ie gewoon gejat is of denk ik te slecht over de mensen ? er staan nl meer advertenties van dezelfde verkoper met nieuwe kleding .
Beetje vreemd idd, je knipt daar ook niet per ongeluk een gat in. Als het nou in de mouw was geweest ofzo..
Waarom zou je daar niet per ongeluk een gat kunnen knippen en in de mouw wel? Je wil niet weten hoeveel rompers ik kapot heb geknipt omdat ik het label eruit wou knippen
ik denk het labeltje, en wilde net even kijken bij de andere advertenties maar jeeeeeh wat heeft die er veel, ik dacht dat ik er veel had....daar worstel ik me niet zomaar doorheen.. ik haal ook nog weleens kleding bij het leger des heils, en daar haal je de handelaren er zo tussen uit, die pakken alles wat merk is, en gaan met zakken vol weg.....
Mijn eerste ingeving zou zijn: nou kleding met een gat erin zou ik niet kopen. Maar verder zou ik echt niets denken. Komt gewoon niet in me op. En anders vraag je het toch?
denk ook label, vooral merkkleding heeft op de achterkant van de binnenkant nog wel eens een groot embleem zitten. het embleem hier is z8 en als je dat netjes weg wil knippen krijg je een mooi groot rond gat..
Ik heb ook zo een verstje en die heeft geen label maar lijkt me niet van een alaarmding te komen dan had het door allebij de stoflagen gezeten en niet door alleen de voering
mijn gedachten is dat het jasje eerder van iemand is overgenomen en deze de naam adres etc van dit kindje er in had staan. om te verhullen dat het 2e hands is dus maar dit er uitgeknipt. een te kort afgeknipt labeltje kan natuurlijk ook
Ik kan me ergens vaag herinneren dat de merken dat doen als ze het voor een spotprijs in grote hoeveelheden wegdoen. Maarrr ik weet niet of ik nu dingen door elkaar haal
dacht ook aan de label als eerste. maar zou het anders niet weten. misschien kan je het vragen aan de verkoper, weet je gelijk he antwoord
Ik zou ook als eerst denken; ; zit een gat in dus die zal ik niet kopen. Maar dat is natuurlijk ieder voor zich. Denk niet gelijk dat die gestolen is als ik eerlijk ben..
Ik denk dat ze daar zo'n instrijk label met naam tel en adres had zitten en deze er nu uit geknipt heeft.
mss een creatieve moeder die de wandjes erdoorheen duwt om ze zo niet te verliezen?? (je weet wel met zo'n touwtje tussen de 2 wanten)