Aangezien D in januari geboren zou worden (is ook gebeurt) had ik allemaal rompers met lange mouw aangeschaft. Achteraf dom want hij heeft een hoge lichaamstemp, en kleertjes hij draagt kleertjes met lange mouwen aangezien het winter is. Is het raar om de mouwen van de lange-mouw-rompers af te knippen Ik gebruik ze nu niet en da's ook zonde.
Ik heb nieuwe gekocht en de andere doorgegeven aan een kennis die zweert bij lange mouw rompers.. Maar afknippen is ook geen gek idee, is even de vraag hoe de mouwtjes zich dan houden, maar met een zoompje erin zat het wel lukken.
Gewoon afknippen gaat het worden. Inderdaad niemand die het ziet, en mochten de mouwtjes gaan rafelen oid kan smoeder er wel een zoompje inknallen. Thnx ladies!!
Afknippen kan best, maar ik zou ze niet allemaal afknippen. Er zijn toch juist ook genoeg leuke kleertjes/shirtjes met korte mouw, daar kun je dan weer een romper met lange mouw onder doen.
Tricot rafelt doorgaans niet, het krult een beetje om. Als je wilt gaan zomen; van die heel smalle mouwtjes met een rekbare steek onder je machine door, daar zou ik zelf niet heel blij van worden.