Hoi dames, Ik ben nog “lang” niet zo ver, maar dit is ons eerste kindje. Ik wil graag in het geboortehuis hier in de buurt bevallen. ik wil geen borstvoeding geven, maar flesvoeding. Gekke vraag, of misschien ook niet: Maar moet ik dit ook meenemen voor na de geboorte? Flesje, voeding enzo. Als alles goed gaat, ga je binnen 3 uur na de geboorte weer naar huis toe. Of geef je dit thuis pas? Sorry hoor als het een beetje stom klinkt..
Vaak kun je bij ziekenhuizen of geboortehuizen een rondleiding krijgen, daar kun je ook al je vragen kwijt. En kindjes moeten normaal gesproken snel eten na een bevalling, dus ik zou zeker de eigen flesjes en voeding meenemen. Hier in het ziekenhuis kreeg je ook wel flesje/voeding, maar meteen aan de eigen voeding wennen is wel zo handig denk ik
Hier kreeg ze nutrilon in een flesje vanuit het ziekenhuis. Toen we thuis kwamen is ze uit haar eigen fles gaan drinken, met eigen voeding. Maar als het jou fijner lijkt om gelijk uit je eigen fles te laten drinken met eigen voeding, dan kun je dit gewoon meenemen hoor!
Bedankt voor je reactie! Ik beval in het geboortehuis (als het goed is) maar daar denk ik niet dat we dat krijgen.. misschien wel hoor! Maar voor de zekerheid zal ik het wel meenemen!
Mijn eerste twee hebben gelijk flesvoeding gehad en ik nam wel altijd m’n eigen flesje en voeding mee!