Wie heeft ervaring met kinderwagen Mutsy Igo??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door saarlina, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saarlina

saarlina Nieuw lid

26 dec 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Wie heeft de kinderwagen Mutsy Igo in gebruik en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
    Hij trekt mijn interesse, omdat hij met zitje is in te klappen en toch aardig compact wordt.

Ik heb op YouTube een review filmpje erover gezien waarbij er geklaagd wordt over klapperende voorwielen. Tot nu toe is dit het enige nadelige punt wat ik erover heb gevonden.

Herkennen jullie dit? Zijn er nog andere nadelen aan de Igo?

Er is ook de variant Evo...maar kan niet zo snel vinden of deze ook met zitje ingeklapt kan worden...enig idee?

Hoop op jullie reacties.

Groetjes,
    Saar

2. konij1989

konij1989 Lid

31 jan 2014
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij de evo moet je het zitje er afhalen voordat je hem inklapt. Het zitje wordt echter maar een plat los pakketje.

3. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    wij hebben de mogelijkheid gehad om bij de mutsy zelf in de showroom te mogen kijken. Waar alleen de inkopers komen. De igo is een sjieker afgewerktere wagen dan de evo. Daarom is de evo wat goedkoper. En van de 2 is de igo het compactste om in te klappen met kinderzitje. Er zijn wel wat kleine dingen verbeterd aan het 2015 model. De revieuws zullen vaak wel over oudere modellen gaan. Ik hoor vaak dat men vind dat de kleine in het kinderzitje onderuitgezakt zit en dat ze niet lang in de bak kunnen als het harde groeiers zijn. Maar daarintegen kan het kinderzitje zodanig plat gemaakt worden dat kinderen er heerlijk in kunnen slapen. Maar ja er valt altijd wel iets te zeuren. Ik vind het een Super mooie wagen en helemaal niet zo belachelijk duur.

4. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Wat wij een nadeel vonden was dat de duwstang erg instabiel was... Vonden wij absoluut niet fijn en gammel aanvoelen... Wij zijn dus ook afgehaakt. Wilde eerst ook voor de mutsy igo gaan maar toch voor de joolz gegaan.. Voelde veel stabieler aan

5. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hier hele goede ervaring met de igo. Geen gammele wagen hoor!
    En de wielen klapperen bij ons ook niet. Hij is goed compact te maken en zeer licht om op te tillen!

6. Lilyofthevalley

25 sep 2014
    21
    0
    0
    Wij hebben de mutsy Igo. En we zijn er zeer tevreden mee, ik moet er wel bij zeggen dat je er handigheid in moet krijgen bij het inklappen en uitklappen van de wagen, dat is wel even een gedoe als je geen ervaring hebt met kinderwagens.

7. Pukske

Pukske Actief lid

6 aug 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoals wij in de winkel hebben uitgeprobeerd en zelfs ook op de site van mutsy staat kun je ook de Evo MET wandelwagenzitje inklappen.

Als je op de site van mutsy bij de Evo kijkt en op het groene 3-tje klikt krijg je er ook een filmpje van te zien. Dit is wel met het zitje 1 kant op. In de winkel liet men zien dat het ook met het zitje de andere kant op kan.

8. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

27 sep 2014
    2.900
    1.389
    113
    het kan ook bij beide. Alleen de igo is het eindpakketje kleiner

9. Mika03

Mika03 Bekend lid

26 dec 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hier ook een Igo en erg tevreden! Geen gammele wagen of duwstang.

10. Pien72

Pien72 Lid

14 nov 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idem, zeer tevreden. Totaal niet gammel en zo plat als een dubbeltje. Past zelfs in de kofferbak van m'n Hyundai i10. Je moet idd even oefenen met inklappen, maar daarna zijn het nog maar twee handelingen. Ik las dat het inklappen nu ook makkelijker gaat met de 2015 versie.

Het filmpje met de klapperende voorwielen heb ik ook gezien. Hier ook geen last van, volgens mij gebeurd dat alleen als je de wielen "vast" hebt staan voor ruwe terreinen, maar dan vervolgens in de stad mee gaat lopen. In de zwenkstand heb je het iig niet.

Ik ben zeer happy met deze wagen, want eigenlijk wilde ik een stokke crusi, maar daar kan dus geen maxicosi op en het zitje kon je niet mee opklappen. Ik vind 'm qua model ook wat op de crusi lijken. De cosi en de reiswieg staan erg hoog op de wagen.

Wil overigens nog wel even opmerken dat je de wagen met zitje alleen kunt inklappen als het zitje naar voren staat. Met het zitje naar je toe moet je 'm wel los halen. Maar dat zal bij andere wagens ook zo zijn.

Deel Deze Pagina